קידום אתרים לרופאים

קידום אתרים לרופאים, חברות תרופות וחברות לציוד רפואי

בנינו לכם אתר מקצועי ומרשים ועכשיו אנחנו רוצים שמטופלים או לקוחות המתעניינים בשירות או הטיפול שאתם מציעים יוכלו למצוא אתכם בקלות. לשם כך יש צורך לקדם את האתר בתוצאות החיפוש בגוגל באמצעות קידום אורגני (טבעי -לא ממומן) ו/או קידום ממומן, לרוב, רצוי שילוב של שניהם ולעיתים עדיף לוותר מראש ולהשקיע באפיק מניב יותר לפעילות שלך.

אך לפני שאנחנו הולכים על מהלך שיווקי זה או אחר ננסה לעשות עבורכם קצת סדר בבלגן  במאמר הבא :

פרסום בגוגל עבור רופאים Google Adwords פרסום ממומן במודל Pay Per Click

כאמור, ככל שהאתר שלכם מופיע במיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש, הוא יזכה ליותר כניסות  של גולשים וכתוצאה מכך, תזכו למספר פניות גבוה יותר של לקוחות או מטופלים. הקידום הממומן מאפשר לאתר שלך להופיע מיידית במיקום גבוה בראשית העמוד, תמורת תשלום לגוגל, או ליתר דיוק Google Adwords , פרסום מקוון לפי תשלום לקליק או כמו שקוראים לו בעגה המקצועית SEM- Search Engine Marketing.

תמונת חיפוש בגוגל
להגדלה לחץ על התמונה

 לדוגמא ראו חיפוש גולשת בגוגל המחפשת מעקב הריון התוצאה הראשונה שהתקבלה הינה המודעה של פמפרס, אם נקליק על המודעה זה יעלה להם X שקלים. אז בואו נבין מה מטרת הקמפיין של פמפרס כאשר מה שהיא מפרסמת מחשבון הריון האם העלאת מודעות למותג? או אולי לגרום לנו להשתמש במחשבון שלהם? ואם כן אז מה ירוויחו אם נשתמש במחשבון ההריון?

הרווח של המותג פמפרס מהקלקה על המודעה, הינה הגדלת הערך בעיני המחפשות מידע בנוגע להריון אשר ברוב המקרים מדובר בנשים בהריון או בדרך להרות אשר לעתיד מהוות קהל פונטציאלי שלהן לאחר הלידה. עכשיו בואו נדמיין כי בכל פעם שבו גולשת בהריון נכנסת למחשבון שלהם, אצטרך לעבור באתר שלהם וכל הזמן יעטוף אותנו מכל עבר במהלך השימוש במחשבון המותג פמפרס , נסו לדמיין את האשה הולכת למרכול הקרוב לרכוש חיתולים במי היא תבחר במידה והמחירים די זהים והשוק הוא דואפולי ? לרוב במי שנתן לאותה אשה בהריון ערך מוסף.

SEM for Doctors, Pharma or Medical Device

אחד מהיתרונות הבולטים של מדיקל אונליין בתהליך קידום אתרים לרופאים הינו כי היכרות מרובת השנים של צוות התוכן בכל הנוגע ל- HealthCare Media Content  תוכן בעולם הבריאות וצריכת התוכן הרפואי המאפשרת להם לכתובת תכנים שהגולשים ירצו באמת לקרוא תוך כדי הקפדה ושמירה על איכות ואמינות התכנים.

היתרון הבולט השני הינו הייעוץ של מדיקל אונליין מעניקה ללקוחותיה באופן הגשת התכנים לגולש או בעגה המקצועית-UI &UX User experience  חווית המשתמש באתר שלך, כידוע מאחורי כל אתר שאנו בונים או מציעים לקידום ממומן בגוגל יש להתחשב באופן שבו הגולש הישראלי גולש ומה הוא מצפה לקבל מהאתר מהרגע שבו הקליק על המודעה בגוגל  ועד לרגע יצירת הקשר עם המזכירה של הרופא לצרוך את השירות הרפואי.

האלמנטים שאנו מתחשבים בהם על מנת להגדיל את יחס ההמרה הינו :

  1. עיצוב ונראות התוכן והניווט במבנה האתר.
  2. דיוק בפרטים ושמירה על עיקרון KISS – Keep it sort &Simple – ככל שנהיה מדויקים יותר וממוקדים יותר בהעברת המסר באופן חד וקצר כך נוכל לשכנע את הגולש- הצרכן הפוטנציאלי שלנו ביצירת הקשר.
  3. אמינות – אתר של רופא צריך לשדר אמינות מסוימת , לא מעט מהאתרים שבונים לרופאים לעיתים נראים כי אינם מכבדים את הרופא ואת רמת מקצועיותו.
  4. הגשת האתר גם לנכים.

 

חשיפה ממוקדת – הקידום הממומן נעשה לפי מילות מפתח (למשל בדיקת אולטראסאונד הריון ), לכן ניתן למקד את החשיפה באופן מדויק רק לאנשים שמתעניינים בשירות הרפואי שאתם מציעים.

  • תשלום לפי הקלקה –  התשלום נעשה רק כשגולש מקליק על המודעה ונכנס לאתר שלך - כלומר, רק עבור מטופלים שהתעניינו בשירות שלכם באופן אקטיבי  (לכן זה נקרא pay per click) וכמובן שמאחורי זה עומד מנגנון ניהול של אדוורדס. כאשר בוחרים להעלות קמפיין ממומן בגוגל יש לעשות זאת במקצועיות יתרה כי אחרת חבל על כל קליק שסיכויי ההמרה שלו נמוכים משמע כסף שנזרק לפח. לגבי מקצועיות יתרה ארחיב בהמשך..
  • שליטה מלאה בתקציב - ניתן לקבוע מכסות יומיות, שבועיות או חודשיות להגבלת עלות הקמפיין בהתאם לתקציב הרצוי. כמו כן ניתן בכל רגע להשהות או להתחיל מחדש את הקמפיין.
  • חישוב מדויק של יעילות  – ניתן לקבל מידע מפורט לגבי כניסות לאתר, יעילות המודעות, ואחוזי ההמרה ועל סמך זאת ליצור קמפיין אפקטיבי וחכם.
  • מהירות  - כבר ברגע שהאתר עולה לאוויר הוא יכול להופיע בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש ובדרך זו להגדיל משמעותית את החשיפה של האתר ומספר הפניות.
  • על מנת לייעל את תהליך הקידום הממומן, כלומר להשיג מקסימום פניות במינימום עלויות, יש צורך בהבנה מקצועית וניסיון רב בקידום אתרים לרופאים בכלל וקידום ממומן בפרט.

אנחנו במדיקל אונליין מכירים לעומק לא רק את תחום קידום האתרים לרופאים אלא גם את תחומי הבריאות והרפואה, מה שמאפשר לנו לבצע קידום מדויק ואפקטיבי לקידום הקליניקה הפרטית של הרופא המומחה:

  • שימוש נכון במילות מפתח ובמילות מפתח שליליות.
  • ביצוע מעקב שוטף על ידי ניתוח התנהגות הגולשים (מספר הקלקות, מספר פניות וכו') ועדכון המודעות וההגדרות בהתאם.
  • שימוש בכלים מתקדמים לביצוע הגדרות של מיקום ושפה, תזמון מודעות ותמחור לפי שעה, אבחון בעיות ועוד..
  • ייעול הקמפיין על ידי יצירת קבוצות מודעות שונות בהתאם לשירותים השונים המוצעים באתר.

אז אחרי שהבנו מהו קידום אתרים לרופאים בשיטה הממומנת בואו נדבר קצת על קידום אתרים לרופאים בשיטה האורגנית

SEO) SEARCH ENGINE OPTIMIZATION)  להבדיל מקידום אתרים ממומן, קידום אורגני אינו כרוך בתשלום לגוגל או מנועי חיפוש אחרים אלא נעשה באמצעות התוכן והמבנה של האתר עצמו – מכאן גם המונח 'אורגני' שמתייחס לעובדה שכאן הקידום הוא "טבעי" יותר ונעשה על סמך הרלוונטיות של תכני האתר לתוצאות החיפוש.

18614609_s

אז מהו בעצם קידום אתר בצורה אורגנית

השאיפה של כל בעל אתר, אם כך, היא להופיע במיקום הגבוה ביותר בתוצאות החיפוש, בכמה שיותר מילות חיפוש הרלוונטיות לתחומו ובכך להגדיל את הסיכוי שהגולשים ייכנסו לאתר ויזמינו את המוצרים או השירותים המוצעים בו.

כיוון שיש אלפי אתרים השואפים כולם לאותה מטרה, נוצרה תחרות רבה בתחום זה שהולכת וגוברת ככל שמתווספים אתרים נוספים –תפקידם של מקדמי האתרים הוא להיעזר במגוון אמצעים על מנת להבטיח שהאתר שלכם יופיע במיקום אופטימלי בתוצאות החיפוש.

איך עובד המנגנון של דירוג האתרים של הרופאים בגוגל ?

מנועי החיפוש (גוגל, בינג ועוד כמה שלא רלוונטיים לישראל) פועלים באמצעות אלגוריתמים שסורקים כל אתר בהתאם למאות פרמטרים שונים שמטרתם לקבוע עד כמה האתר רלוונטי למה שחיפש הגולש. הנתונים הנמדדים כוללים כמובן את תוכן האתר, את התנהגות הגולשים באתר (זמן שהיה, מעבר מעמוד לעמוד וכו'), מספר הקישורים המפנים לאתר ועוד המון קטגוריות שאת כולם לא ניתן לגלות מהסיבה שחברת גוגל או בשמה כיום עושים הכל בשביל לשמור על תחרות הוגנת. את האתרים הם ממקמים בתוצאות החיפוש בהתאם לרלוונטיות שלהם למילות המפתח המשמשות בחיפוש כאשר הדגש הוא שהמחפש ימצא בדיוק את מה שחיפש.

כאמור, קידום אורגני נעשה על סמך תכנים, מבנה, מהירות האתר, הקישורים המפנים אליו והאיכות שלו – ככל שאלה תואמים יותר לדרישות של מנועי החיפוש, האתר ימוקם גבוה יותר בתוצאות החיפוש וכך יזכה לחשיפה רבה יותר, תנועה ערה יותר של גולשים וכתוצאה מכך גם פניות רבות יותר.

איך הקידום האורגני בגוגל מסייע להגדלת הרווחים בקליניקה הפרטית של הרופאים?

Google  מדווחת כי בישראל מחפשים מדי שנה למעלה מ-150,000 טיפולי הזרקה להצערת עור הפנים המתבצעות אצל מרפאות בתחום הרפואה האסתטית.

היא עוד מדווחת כי יש בישראל למעלה מ-200,000 חיפושים בשנה על טיפולי פוריות .

מדובר באנשים המחפשים למצוא מענה של ידיים מקצועיות על מנת לקבל את השירות המקצועי ביותר.

נתון זה מלמד אותנו כי גוגל הינו למעשה "בית החולים הווירטואלי" אשר מפנה אותנו למרפאות או לרופאים באמצעות מנוע החיפוש שלנו.

תחשבו מה יקרה ביום שבו האתר שלכם יופיע בעמוד הראשון בגוגל בתוצאות החיפוש האורגניות , מי שייהנה מכל הטראפיק , החיפושים של הגולשים הוא אתם הרופאים אשר ביצעתם עבודה נכונה של קידום אתרים.

בסופו של דבר צריכת רפואה פרטית נעשית באמצעות מספר דרכים :

  1. המלצה מרופא המשפחה או רופא אחר
  2. המלצה מקרוב משפחה או חבר
  3. פרסום בשיטת Pull – (משיכה) -משיכת מידע חיפוש בגוגל SERACH ומתן מספר אופציות בהקשר של Supply and demand.
  4. פרסום בשיטת Push –(דחיפה) – לדוגמא אייטם מקודם בפייסבוק או במדורי החדשות באינטרנט – משהו שהגולש לא חיפש אך עשוי להיות רלוונטי אליו.

אנחנו במדיקל אונליין מתמחים בקידום אתרים בתחום הבריאות, הציוד הרפואי והפארמה כבר שנים רבות, וצברנו ידע נרחב והיכרות מעמיקה עם עולם הרפואה על כל תחומיו, הטרמינולוגיה, קהלי היעד וכו'.

כמו כן , מטרת השירות שלנו בסופו של דבר הינה להתמקד בתחומי הטיפול או הניתוחים אשר מהווים את עיקר מקור הפרנסה של הלקוח שלנו ולקדם בדיוק את התחומים האלו על מנת לעמוד ביעדי הגדלת ההכנסות למרפאה הפרטית של הלקוח שלנו.

ידע זה מסייע לנו לספק שירות אופטימלי של שיווק ויחסי ציבור  שכולל במסגרתו גם קידום אתרים אורגני מקצועי הנעשה בעזרת מספר כלים, כולל:

מחקר מילות מפתח - מטרת המחקר לזהות את מילות המפתח המתאימות ביותר לקידום האתר שלכם. מילות המפתח צריכות להיות רלוונטיות לשרות או למוצר שאתם מציעים, ובמקביל שיהיו מילים פופולריות, שזוכות לחיפושים רבים.

אופטימיזציה של  תכני האתר – התכנים צריכים להיות מנוסחים באופן שוטף וקריא תוך שילוב נכון ומדוד של מילות המפתח כך שהן מסייעות לקידום האתר מבלי לפגוע ברצף הקריאה או מבלי להיראות מאולצות. מעבר לכך קידום אורגני תלוי גם באיכות חווית הגלישה באתר. לכן חשוב שהתכנים יתאימו לא רק למנועי החיפוש, אלא גם שימשכו את הגולשים, יעוררו ענין וביטחון, וכמובן גם יניעו אותם לפנות אליכם, ולהזמין את השירות או המוצר שאתם מציעים.

אופטימיזציה של מבנה האתר – מומחים לקידום אתרים יודעים שכבר בשלב בניית האתר יש להביא בחשבון את תהליך הקידום האורגני. מבנה האתר משפיע על חווית הגלישה וכמו התוכן, יכול לסייע לקידום האתר במידה שהוא מותאם הן למנועי החיפוש והן לחוויית הגולשים באתר. האתר צריך להיות נח לניווט, ידידותי לגולשים, לכלול אתר תואם מובייל ועוד גורמים רבים נוספים.

קידום שוטף - בדומה לקידום ממומן, גם קידום אורגני מצריך פעילות שוטפת על מנת לשמר או לשפר את מיקום האתר ואת רמת החשיפה של האתר בכדי להבטיח שהגולשים ימשיכו להיכנס לאתר.

 טיפים לקידום אורגני 

  1. השקיעו בתוכן איכותי, עדכני ורלוונטי לתחום שבו עוסק האתר.

מעבר לכך שתוכן כזה מעורר יותר אמון ואהדה בקרב הגולשים ומהוה גורם חיוני בהנעה לפעולה (כלומר משכנע אותם ליצור קשר או להזמין את השירות המוצע) התוכן מסייע גם לקידום האתר כיוון שהוא מושך את הגולשים להישאר יותר זמן באתר, מושך קישורים איכותיים לאתר וכמובן, נקרא על ידי גוגל כרלוונטי לתחום ולכן מקודם בהתאם בתוצאות החיפוש.

חשוב לציין – התוכן צריך להיות כתוב ב- HTML כדי שמנועי החיפוש יוכלו לקרוא אותו.

  1. עשו שימוש נכון במילות מפתח

מילות מפתח הן כלי חיוני שכן אלו הם הביטויים שאותם מחפשים הגולשים על מנת להגיע לאתר שהם מחפשים.

לכן חשוב לבצע מחקר מילות מפתח על מנת לאתר את הביטויים הרלוונטיים ביותר - אלה שבהם נעזרים הגולשים בפועל כדי לאתר אתרים בתחומכם. בנוסף יש לשלב את מילות המפתח בין הדפים בהתאם לנושא הדף ובצורה חכמה ומאוזנת.

  1. היעזרו בתגי מטה – Meta Tags

תגית כותרת (Meta Title) – אמצעי קל ויעיל לקידום העמודים השונים באתר על ידי שילוב של תגית כותרת ספציפית הכוללת את מילת המפתח הרלוונטית ביותר לאותו עמוד.

תגית תיאור (Meta Description) – זהו התיאור המקוצר של אתרכם שהגולשים יקראו בתוצאות החיפוש. שילוב נכון של תיאור אטרקטיבי ומילות מפתח רלוונטיות מסייע הן למשיכת גולשים והן לקידום האתר בגוגל.

  1. קישורים נכנסים
  • הקישורים הנכנסים (כלומר קישורים שמפנים לאתר שלכם מאתרים אחרים) נקראים על ידי גוגל כמעין הצבעת אמון או המלצה על האתר שלכם על ידי האתר המפנה.
  • בהתאם לכך, הקישורים גם מקבלים משקל שונה בהתאם לסוג האתר המפנה (עד כמה הוא עצמו אתר איכותי, מקודם ורלוונטי לאתר שלכם) וכן מיקום הקישור בתוך האתר המפנה.

אולי יעניין אותך גם
אונליין מדיקל פאנל | Online Medical Panel

אונליין מדיקל פאנל | Online Medical Panel

  אונליין מדיקל פאנל תוכנית הוידיאו החדשה לרופאים בישראל יוצאת לדרך מדיקל אונליין בשיתוף אתר e-Med בתוכנית חדשה בהשתתפות הרופאים
פעילות במדורי החדשות

פעילות במדורי החדשות

אאוטבריין וטאבולה אאוטבריין וטאבולה-קידום תוכן במדורי החדשות שיווק באמצעות אאוטבריין וטאבולה  לרופאים, לחברות תרופות וחברות ציוד רפואי בעת גלישתכם באתרים חדשותיים,
המילון הרפואי בוידאו

המילון הרפואי בוידאו

פרוייקט מיוחד של מדיקל אונליין המילון הרפואי השלם בוידיאו בהנחיית פרופ' רפי קרסו לראשונה בישראל ובעולם,מילון רפואי מצולם בוידיאו באולפני

בין שירותיה המרכזיים של מדיקל אונליין


פעילות PR באמצעות אאוטבריין וטאבולה

להבדיל מגוגל ומנועי חיפוש אחרים, בהם הגולשים מחפשים תוכן, פלטפורמות כגון אאוטבריין וטאבולה מאפשרות לתוכן רלוונטי להגיע אל הגולשים.
באמצעות אלגוריתם מתוחכם המערכת מבצעת סקירה של כל אתרי הרשת

קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל

בנינו לכם אתר מקצועי ומרשים ועכשיו אנחנו רוצים שמטופלים שמתעניינים בשירות או הציוד הרפואי שאתם מציעים יוכלו למצוא אתכם בקלות. לשם כך יש צורך לקדם את האתר בתוצאות החיפוש – באמצעות קידום אורגני ו/או קידום ממומן (בד"כ רצוי שילוב של שניהם)

קידום רופאים וגורמים ברפואה בפייסבוק

השימוש בפייסבוק ככלי שיווקי בתחום הרפואי ולמטרות תקשורת בין רופא למטופל, נחשב לעתים כלא ראוי. תפיסה זו הולכת ומשתנה, כיוון שהיום, עיקר החיבור בין הרופא למטופליו מתרחש במדורי החדשות באינטרנט, במנועי החיפוש והמידע

יחסי ציבור וכתבות במדורי החדשות

מחקרים הראו שהאינטרנט נחשב בעיני הגולשים למקור מהימן ואובייקטיבי לחיפוש מידע רפואי, לעומת עיתונים וכתבי עת, שהמידע בהם מוטה בשל אינטרסים כלכליים. הגולשים צמאים לקבל תשובות לשאלות כמו אבחון ותסמינים של מחלות

צילומים והפקת כתבות וידיאו כולל ראיונות עם רופאים

תוכן וידיאו הינו פתרון מושלם לעידן הזה. בוידיאו אנו ממחישים יותר את האווירה של הקליניקה ואת האישיות של הרופא אותו אנחנו הולכים לפגוש או את אופי הטכנולוגיה הרפואית וכיצד היא פועלת

המילון הרפואי השלם בהנחיית פרופ' רפי קרסו

לראשונה בישראל ובעולם, מדיקל אונליין מפיקה פרויקט מיוחד בהשתתפות רופאים מומחים מכל הארץ הכולל : מילון ערכים רפואיים שלם המכיל ראיונות ומידע על ניתוח, בעיה רפואית או מחלה