פרסום קבוע במדורי חדשות

יחסי ציבור לרופאים באינטרנט

בשנים האחרונות האינטרנט מהווה מקור עיקרי לקבלת מידע על רופאים, מחלות, סוגי טיפולים ותרופות.  יחסי ציבור לרופאים באינטרנט כוללים פרסום של כתבות מקצועיות לצד מתן מידע וייעוץ רפואי, במדורי החדשות, ברשתות החברתיות, בפורומים ובאתרי האינדקסים. חשיפה נכונה ואיכותית באינטרנט, מחזקת את המוניטין של הרופאים, מאפשרת להם להרחיב את מעגל המטופלים ולהגדיל את ההכנסות של הקליניקות שלהם.

מדוע רופאים צריכים יחסי ציבור ברשת?

חיזוק המוניטין – מחקרים הראו שהאינטרנט נחשב בעיני הגולשים למקור מהימן ואובייקטיבי לחיפוש מידע רפואי, לעומת עיתונים וכתבי עת, שהמידע בהם מוטה בשל אינטרסים כלכליים. הגולשים צמאים לקבל תשובות לשאלות כמו אבחון ותסמינים של מחלות, אפשרויות ריפוי וסוגי טיפול קיימים. פרסום מידע ברור, אמין ומפורט בנושאים אלו ואחרים באתרים רפואיים מקצועיים ומדורי חדשות נחשבים, תורם לביסוס שמם של הרופאים כמומחים בתחומם.

הרחבת מעגל המטופלים - הגולשים מחפשים מידע על רופאים בגוגל, קוראים חוות דעת של גולשים בפורומים ונכנסים לאתרים המדרגים רופאים לפי רמת המקצועיות, השירות והאדיבות שלהם. לחשיפה למקורות המידע באינטרנט יש השפעה ניכרת על ההחלטות של הגולשים בבחירת רופאים וכ-10% מהם אף מחליפים את הרופא שלהם לאחר מחקר ברשת.

עלייה בהכנסות – חשיפה תקשורתית נכונה ברשת, מאפשרת לרופאים להגדיל את הכנסותיהם.  פרסומים אחרונים מראים כי חשיפה זו הובילה לעלייה של 300% בהכנסות של קליניקות פרטיות בתחומים שונים כמו: כירורגיה כללית, אורתופדיה, כירורגיה פלסטית ואסתטית, גניקולוגיה ורפואת עור.

במדיקל אונליין אנחנו מתמחים בעולם השיווק, הפרסום והמדיה בתחום הרפואי, ומעניקים שירותי יחסי ציבור ברמה גבוהה, לרופאים, חברות תרופות וחברות ציוד רפואי. הידע והניסיון הרב שצברנו מאפשרים לנו לספק ללקוחותינו שירות יחסי ציבור ממוקד ואפקטיבי, במטרה לבסס את המוניטין של הרופא או החברה ולהרחיב את מעגל המטופלים שלהם.

שירותי יחסי הציבור שלנו כולל:

  • פרסום קבוע במדורי חדשות - כמו YNET, MAKO ואתרים נוספים. למשל: סדרת כתבות להעלאת מודעות למחלה בה הרופא מטפל וכיצד מטפלים בה.
  • בניית תכנית תדמיתית ברורה – כולל פריסה נכונה ומדויקת של החשיפה תקשורתית ברשת
  • פרסום איכותי - באתרי רפואה נחשבים, אתרי אינדקסים מרכזיים ופורומים ידועים. (הופעה באתרים שאינם מהימנים ומקצועיים, יכולה להזיק בצורה ניכרת למוניטין של הרופא).
  • מעקב אחר נתונים סטטיסטיים – שימוש בכלים מתקדמים למדידת כמות האנשים שנחשפו לכתבות של הרופא, למודעות של הקליניקה בגוגל ולפוסטים בפייסבוק וכמה מהם יצרו קשר עם המרפאה בעקבות הפרסומים השונים.
  • פיתוח שיטות מתקדמות – לשיפור יחס ההמרה בין החשיפה ברשת לבין כמות המכירות של הקליניקה

 

 

 

 

 


אולי יעניין אותך גם
אונליין מדיקל פאנל | Online Medical Panel

אונליין מדיקל פאנל | Online Medical Panel

  אונליין מדיקל פאנל תוכנית הוידיאו החדשה לרופאים בישראל יוצאת לדרך מדיקל אונליין בשיתוף אתר e-Med בתוכנית חדשה בהשתתפות הרופאים
פעילות במדורי החדשות

פעילות במדורי החדשות

אאוטבריין וטאבולה אאוטבריין וטאבולה-קידום תוכן במדורי החדשות שיווק באמצעות אאוטבריין וטאבולה  לרופאים, לחברות תרופות וחברות ציוד רפואי בעת גלישתכם באתרים חדשותיים,
המילון הרפואי בוידאו

המילון הרפואי בוידאו

פרוייקט מיוחד של מדיקל אונליין המילון הרפואי השלם בוידיאו בהנחיית פרופ' רפי קרסו לראשונה בישראל ובעולם,מילון רפואי מצולם בוידיאו באולפני