פרוייקט מיוחד של מדיקל אונליין

המילון הרפואי השלם בוידיאו בהנחיית פרופ' רפי קרסו

לראשונה בישראל ובעולם,מילון רפואי מצולם בוידיאו באולפני הטלוויזיה ובהשתתפות למעלה מ-250 רופאים מומחים מכל בתי החולים בישראל : מילון ערכים רפואיים שלם המכיל ראיונות ומידע על ניתוחים, מחלות, בעיות ובדיקות רפואיות.

 

השימוש והצפייה במילון הינו לקהל הרחב ויופיע באתרי החדשות הגדולים ובאתר הבריאות המוביל בישראל אתר מדיקו ובנוסף בערוץ רשמי של המילון הרפואי בוידיאו באתר YouTube.

מטרת המילון הרפואי בוידיאו הינה להעשיר את גולשי האינטרנט בישראל המעוניינים לקבל תוכן מהימן,נוח וזמין וכמובן בוידיאו מכל מקום ומכל מכשיר בנוגע לבעיה, מחלה,ניתוח או הבדיקה הרפואית שהם צריכים לעבור. סרטונים קצרים של 4-7 דקות באולפני הטלוויזיה.

לצפייה באייטם לדוגמא עם פרופ' רפי קרסו באתר הבריאות מדיקו 

 רופא המעוניין להשתתף בפרויקט ייהנה מהפעילות הבאה :

  1.  השתתפות היסטורית בפרויקט דגל שנועד להעניק מידע רפואי לציבור, מידע זמין, נוח ובוידיאו.
  2. כל מומחה ייהנה מהפקה של מדיקל אונליין הכוללת : תסריט, הכנה לראיון , הזמנה לאולפנים לצילומים וראיון עם פרופ' רפי קרסו.
  3. כל מומחה ייהנה מחשיפה בפורטל הבריאות המוביל, מדיקו עם MINI-SITE אישי המכיל את קורות החיים שלו , את ראיון הוידיאו עם פרופ' רפי קרסו ובנוסף פרטי יצירת קשר עם המרפאה, בנוסף לאייטם ייהנה הרופא מכתבה עיתונאית באתר מדיקו העוסקת בסוגיה עליה הוא מתראיין. 
  4. כל מומחה או מזמין השתתפות במילון הרפואי בוידיאו נהנה מבלעדיות, קרי על הנושא שעליו הוא מתראיין במילון הרפואי בוידיאו,לא יתראיין רופא נוסף , על מנת לאפשר מקום מכובד וייחודי לכל משתתף.

כל הזכויות שמורות לחברת מדיקל אונליין ,יזמית הפרויקט, ניתן לצפות בסרטונים ובכתבות המלאות באתר הבריאות מדיקו Medico.
לערוץ המיוחד של פרוייקט המילון הרפואי בפייסבוק לחצו: מדיקו פייסבוק


בין שירותיה המרכזיים של מדיקל אונליין


פעילות במדורי החדשות-אאוטבריין וטאבולה

להבדיל מגוגל ומנועי חיפוש אחרים, בהם הגולשים מחפשים תוכן, פלטפורמות כגון אאוטבריין וטאבולה מאפשרות לתוכן רלוונטי להגיע אל הגולשים.
באמצעות אלגוריתם מתוחכם המערכת מבצעת סקירה של כל אתרי הרשת

קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל

בנינו לכם אתר מקצועי ומרשים ועכשיו אנחנו רוצים שמטופלים שמתעניינים בשירות או הציוד הרפואי שאתם מציעים יוכלו למצוא אתכם בקלות. לשם כך יש צורך לקדם את האתר בתוצאות החיפוש – באמצעות קידום אורגני ו/או קידום ממומן (בד"כ רצוי שילוב של שניהם)

קידום רופאים וגורמים רפואים בפייסבוק

השימוש בפייסבוק ככלי שיווקי בתחום הרפואי ולמטרות תקשורת בין רופא למטופל, נחשב לעתים כלא ראוי. תפיסה זו הולכת ומשתנה, כיוון שהיום, עיקר החיבור בין הרופא למטופליו מתרחש במדורי החדשות באינטרנט, במנועי החיפוש והמידע

יחסי ציבור וכתבות במדורי החדשות

מחקרים הראו שהאינטרנט נחשב בעיני הגולשים למקור מהימן ואובייקטיבי לחיפוש מידע רפואי, לעומת עיתונים וכתבי עת, שהמידע בהם מוטה בשל אינטרסים כלכליים. הגולשים צמאים לקבל תשובות לשאלות כמו אבחון ותסמינים של מחלות

צילומים והפקת כתבות וידיאו כולל ראיונות עם רופאים

תוכן וידיאו הינו פתרון מושלם לעידן הזה. בוידיאו אנו ממחישים יותר את האווירה של הקליניקה ואת האישיות של הרופא אותו אנחנו הולכים לפגוש או את אופי הטכנולוגיה הרפואית וכיצד היא פועלת

המילון הרפואי השלם בהנחיית פרופ' רפי קרסו

לראשונה בישראל ובעולם, מדיקל אונליין מפיקה פרויקט מיוחד בהשתתפות רופאים מומחים מכל הארץ הכולל : מילון ערכים רפואיים שלם המכיל ראיונות ומידע על ניתוח, בעיה רפואית או מחלה