תקנות פרסום רופאי שיניים

כללי אתיקה ותקנות פרסום רופאי שיניים בישראל

עדת חוקה חוק ומשפט אישרה בתאריך 12.01.2009 מסמך הגבלות לפרסום של רופאי שיניים. המסמך נועד להסדיר מה מותר ומה אסור לרופאי שיניים לעשות בכלי התקשורת ובמודעות הפרסומת שלהם.

  1. איסור פרסום עובדות שגויות מצג שווא בנוגע לאחוזי ההצלחה של טיפול זה או אחר.
  2. איסור ציון נתונים סטטיסטיים על הצלחת טיפול מסוים וכל דבר שעלול לייצר תקוות שווא בקרב המטופלים.
  3. איסור פרסום מסרים המשבחים את מיומנות הרופא, ידיעותיו וכשירותו המקצועית.
  4. איסור פרסום שלילי על רופא אחר.
  5. רופא שיניים לא יכול לפרסם מודעה בגודל העולה על חצי עמוד בעיתון יומי, שבועון או ירחון כלשהו ולא יותר מפעם אחת באותו גיליון. כלומר לא ניתן באותו עיתון או שבועון להופיע ב-2 עמודים שונים .
  6. חל איסור על פרסום ישיר באמצעות ניוזלטר.
  7. רופא שיניים לא יוכל לפרסם תעריפים או מחירים של הטיפול.
  8. חל איסור על רופאי שיניים לעשות שימוש בתואר מומחה , לשווא או במקרים בו התואר אינו מוכר על ידי הסתדרות רופאי השיניים בישראל.
  9. חל איסור על רופאי שיניים להשתמש בסלבריטאים לצורך קידום מרפאתם בפרסומות.
  10. חל איסור על רופאי שיניים לעשות שימוש במטופלים לצורכי שיווק.

מדיקל אונליין מקפידה לשמור על כללי האתיקה בפרסום רופאי שיניים במדיה וברשת האינטרנט. אנחנו עושים זאת על מנת לשמור על הלקוחות שלנו וגם על מנת לשמור על צרכני המידע.

הצוות במדיקל אונליין מייעץ לרופאי שיניים לעשות שימוש מושכל בכוח של המדיה על מנת להעשיר את הקהל במידע על הטיפול הרפואי או המחלה בה המטופל מתעניין בה.

הנהלת מדיקל אונליין ועובדיה מאמינים כי אפשר להתפרסם בכבוד בתחום הרפואה באמצעות תוכן איכותי בטקסט או בוידיאו המוצג למטופלים פוטנציאליים תוך שמירה על מסירת מידע מאוזן , המאפשר למטופל לבחון את צעדיו ולבחור בצורה מושכלת, בהתייעצות עם רופא מומחה בפגישה פנים אל פנים באפשרויות הטיפול שלו.

בין שירותיה המרכזיים של מדיקל אונליין

פעילות במדורי החדשות – אאוטבריין וטאבולה

להבדיל מגוגל ומנועי חיפוש אחרים, בהם הגולשים מחפשים תוכן, פלטפורמות כגון אאוטבריין וטאבולה מאפשרות לתוכן רלוונטי להגיע אל הגולשים. באמצעות אלגוריתם מתוחכם המערכת מבצעת סקירה של כל אתרי הרשת

קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל

בנינו לכם אתר מקצועי ומרשים ועכשיו אנחנו רוצים שמטופלים שמתעניינים בשירות או הציוד הרפואי שאתם מציעים יוכלו למצוא אתכם בקלות. לשם כך יש צורך לקדם את האתר בתוצאות החיפוש – באמצעות קידום אורגני ו/או קידום ממומן (בד”כ רצוי שילוב של שניהם)

קידום רופאים וגורמים ברפואה בפייסבוק

השימוש בפייסבוק ככלי שיווקי בתחום הרפואי ולמטרות תקשורת בין רופא למטופל, נחשב לעתים כלא ראוי. תפיסה זו הולכת ומשתנה, כיוון שהיום, עיקר החיבור בין הרופא למטופליו מתרחש במדורי החדשות באינטרנט, במנועי החיפוש והמידע

יחסי ציבור וכתבות במדורי החדשות

מחקרים הראו שהאינטרנט נחשב בעיני הגולשים למקור מהימן ואובייקטיבי לחיפוש מידע רפואי, לעומת עיתונים וכתבי עת, שהמידע בהם מוטה בשל אינטרסים כלכליים. הגולשים צמאים לקבל תשובות לשאלות כמו אבחון ותסמינים של מחלות

צילומים והפקת כתבות וידיאו כולל ראיונות עם רופאים

תוכן וידיאו הינו פתרון מושלם לעידן הזה. בוידיאו אנו ממחישים יותר את האווירה של הקליניקה ואת האישיות של הרופא אותו אנחנו הולכים לפגוש או את אופי הטכנולוגיה הרפואית וכיצד היא פועלת

המילון הרפואי השלם בהנחיית פרופ’ רפי קרסו

לראשונה בישראל ובעולם, מדיקל אונליין מפיקה פרויקט מיוחד בהשתתפות רופאים מומחים מכל הארץ הכולל : מילון ערכים רפואיים שלם המכיל ראיונות ומידע על ניתוח, בעיה רפואית או מחלה