יש לכם אתר מקצועי ומרשים ועכשיו אתם רוצים שמטופלים פוטנציאלים שמתעניינים בטיפולים ובשירותים שיש לכם להציע ימצאו אותו בקלות. כדי להגדיל את החשיפה של האתר לגולשים, מומלץ לקדם אותו בתוצאות החיפוש של גוגל באמצעות קידום ממומן.
קידום אתרים ממומן בגוגל מתייחס ל-1-3 אתרים שמופיעים תמיד בראש העמוד כאשר גולשים מחפשים ביטויים שרלוונטיים לעולם התוכן בו עוסק האתר. לעומת זאת, יש גם אפשרות לקידום אורגני, קרי להסתמך אך ורק על שיקול הדעת של האלגוריתם של גוגל בהחלטה עד כמה האתר שלך רלוונטי לביטוי החיפוש שהגולש הזין. להלן צילום מסך שמסביר בדיוק באילו מיקומים מדובר:
איך עובד קידום אתרים ממומן בגוגל?
היתרון הגדול ביותר של קידום אתרים ממומן בגוגל הוא היכולת לדעת על מה הגולש "חם" באותו הרגע על פי ביטוי החיפוש שהזין והתאמת התוכן המוצע לו בתוצאות החיפוש. זאת בניגוד לעולמות האופליין כמו טלוויזיה או רדיו, שמציגים פרסומות באופן גורף וללא פילוח מדויק של קהל היעד.
קידום אתרים ממומן בגוגל עובד במודל של "תשלום פר לחיצה", או Pay Per Click בלעז. כלומר, התשלום על המודעה מתבצע כאשר הגולש לוחץ עליה כדי להיכנס לאתר אליו הקישור מוביל.
בנוסף, בכל עת מתרחשת מאחורי הקלעים תחרות על המיקומים של המודעות: ככל שהמפרסם ביצע התאמות בקמפיין לרבות אופטימיזציה, טרגוט מדויק, התאמות ביטויים, לצד עריכת התאמות בדף הנחיתה או באתר, כך גוגל תציג את המודעה שלו במיקום גבוה יותר.
קידום אתרים לרופאים
אנחנו במדיקל אונליין מתמחים בקידום אתרים בתחום הבריאות, הציוד הרפואי והפארמה כבר שנים רבות. במרוצת השנים צברנו ידע נרחב והיכרות מעמיקה עם עולם הרפואה על כל תחומיו, הטרמינולוגיה, קהלי היעד וכו’.
בזכות הידע והניסיון הרב שברשותנו, אנחנו יודעים כיצד האלגוריתם עובד לצד כל מה שחובה לדעת, ואפילו מעבר לזה, כדי לייצר קמפיין אפקטיבי ללקוחות בתחום הבריאות והרפואה:
חשיפה ממוקדת – הקידום הממומן נעשה לפי מילות מפתח, לדוגמה בדיקת אולטרה סאונד הריון. בדרך זו אפשר למקד את החשיפה באופן מדויק רק לאנשים שמתעניינים בשירות הרפואי שאתם מציעים. ניתן למקד את החשיפה עוד יותר באמצעות הכללה של מאפיינים נוספים, למשל בהתאמות רחבות יותר או על פי מיקום גיאוגרפי של הגולש: אם נרחיב את הדוגמה הקודמת, אישה שתחפש "אולטרה סאונד הריון בהרצליה" תקבל קודם כל תוצאות רלוונטיות בעיר הספציפית שהוגדרה.
מחקר מילות מפתח – מטרת המחקר לזהות את מילות המפתח המתאימות ביותר לקידום האתר שלכם. מילות המפתח צריכות להיות רלוונטיות לשרות או למוצר שאתם מציעים ובמקביל שיהיו מילים פופולריות, שזוכות לחיפושים רבים. באמצעות תוצאות המחקר, נוכל להגדיר למערכת הפרסום של גוגל, Google Ads, תחת אילו ביטויים על המודעה שלכם אמורה להופיע.
ייעול הקמפיין – יש לנו את הידע והכלים הנדרשים על מנת למקסם את היעילות של הקמפיין. הדברים באים לידי ביטוי בשליטה מלאה בתקציב של הקמפיין, יצירת קבוצות מודעות שונות בהתאם לשירותים השונים המוצעים באתר, חישוב מדויק של יעילות על סמך אחוזי ההמרה ועוד.
מעקב בצורה תדירה – הקמת קמפיין דורשת מעקב שיטתי לרבות פילוח נתונים ומעקב אחר הקלקות, נטישות גולשים, סגירת לקוחות ועוד. כדי להשתפר ולהביא לידים איכותיים שישיבו לך את ההשקעה.
כל אלה יחד מאפשרים לנו ליצור עבורכם קמפיין חכם ואפקטיבי, שמייצר לידים איכותיים ומגדיל את מחזורי ההכנסות.