הלקוחות הפוטנציאלים הבאים שלכם נמצאים כבר בפייסבוק, זו עובדה שאי אפשר להתווכח איתה. כל מה שנשאר הוא לגשת אליהם ולהראות להם כיצד אתם מסוגלים, לדוגמה, לפתור להם בעיה רפואית מציקה, לשדרג את המראה האסתטי כדי שירגישו שלמים או לספק עבורם את הכלים המתאימים לשדרוג איכות חייהם. כדי להגיע אל אותם לקוחות פוטנציאלים הצעד הראשון הוא הקמת עמוד עסקי על שמך, שם המרפאה או החברה ולתפעלו בצורה תדירה.
למה לפרסם בפייסבוק?
לפרסום בפייסבוק יש כמה יתרונות משמעותיים. להלן המרכזיים שביניהם:
פילוח קהלי יעד – אחד היתרונות המובהקים בפרסום ממומן בפייסבוק הוא שלפייסבוק יש את הכלים שמאפשר ליצור פילוח מדויק של קהלי היעד, המתאימים לתוכן שברצונכם לקדם. לדוגמה, מנתח פלסטי מתל אביב שמעוניין לקדם ניתוחי הגדלת חזה לנשים צעירות יכול לעלות קמפיין ממוקד המדבר על השירות המדובר והמערכת, על בסיס נתונים ודאטה כגון מין, גיל, מיקום גיאוגרפי, מצב משפחתי, תחומי עניין ועוד, תדע להציג אותו הגולש.
חשיפת אופקים חדשים לגולשים – האלגוריתם של פייסבוק יודע ליצור קורלציה בין החיפושים השונים שגולשים ביצעו לבין ידע שהם הצהירו על עצמם במודע (מידע שרשמו על עצמם בפרופיל למשל) או לא (למשל מעקב אחר קבוצות ותחומי עניין ספציפיים בהתאם להרגלי השימוש).
בשל יכולת זו פייסבוק מאפשרת לאתר ולהגיע לקהלים נוספים אשר עשויים להתעניין בפרסום שלך. לדוגמה, אדם שחיפש מידע על שיניים תותבות עשוי להיתקל בפוסט ממומן על השתלת שיניים וכך להציג לו אפשרות שלא חשב עליה לפני כן. וכן, אדם שהינו בן 60 אשר מתגורר באזור הצפון וחבר בקבוצת טיולים לפנסיונרים יוכל לפגוש בפרסומת רלוונטית עבורו בתחום הפיזיותרפיה.
שימוש בפיקסל – אם יש לכם אתר ועמוד עסקי ברשת החברתית, אתם פשוט חייבים להטמיע בו פיקסל של פייסבוק. מדובר בשורת קוד שאפשרת לנטר גולשים שנכנסו לאתר ולאפיין את הפעולות שהם ביצעו. עם המידע הזה, גם אם גולש ספציפי אינו יודע על קיומו של העמוד העסקי שלכם, פייסבוק תדע "לצבוע" אותו כמטרה לפרסומים עתידיים כדי שהמסרים הרלוונטיים יגיעו אליו.
לסיכום, כל עסק בכל תחום צריך לשאוף לנוכחות פעילה בפייסבוק. משרד הפרסום מדיקל אונליין, הוותיק והיחיד בתחום הבריאות והרפואה בישראל, מאפשר לרופאים, לבתי חולים, לחברות תרופות ולמרכזים רפואיים לאתר את קהל היעד הרלוונטי לה ולהופכו ללידים. אודות לניסיון הרב, הדאטה שמצוי באמתחתה ולחטיבות הקידום הממומן והסושיאל. נשמח לעזור לכם להנגיש את המותג והשירותים הרפואיים שאתם מציעים לציבור הגולשים, אותם לקוחות פוטנציאלים שלא היו זוכים להכיר אתכם בדרכים אחרות.