אאוטבריין וטאבולה - קידום תוכן במדורי החדשות
שיווק באמצעות אאוטבריין וטאבולה לרופאים, לחברות תרופות וחברות ציוד רפואי
בעת גלישתכם באתרים חדשותיים, אתרי צרכנות וכדומה, בוודאי נחשפתם להמלצות בסגנון: “אולי יעניין אותך גם” או “כתבות נוספות שיעניינו אותך”.
מה ייחודי באאוטבריין וטאבולה?
אאוטבריין (Outbrain) וטאבולה (Taboola) הן שתי פלטפורמות פרסום, המחזיקות ברשותן (יחד) כ- 70% משטחי המדיה באתרים גדולים בארץ ובעולם. כך למשל במידה ותרצו לפרסם בגרדיאן הבריטי, בלה פיגארו הצרפתי או ב- N12 הישראלי תצטרכו להיעזר באאוטבריין וטאבולה כדי להשיג את מבוקשכם.
בגדול, ההבדלים בין אאוטבריין וטאבולה הם בכמות הפאבלישרים (אתרי המדיה שבהם ניתן לפרסם באמצעות כל פלטפורמה), בצורת טרגוט הקהל ובאופי החשיפה – לכל פלטפורמה מצוי אחוז נטישה שונה.
לאור העובדה כי שתי הפלטפורמות הללו מתבססות על המלצות תוכן, סיכויי ההצלחה של הקמפיינים אצלן תלויים ביכולת של כותבי הטקסט להיות מעניינים, מרגשים, משכנעים או לכל הפחות לספק איזשהו ערך שימושי אחר לגולשים. כאשר אותו כלל חל גם על סרטונים. הם מצריכים להיות מעניינים, אינטראקטיביים ובעלי ערך.
איך קמפיינים באאוטבריין וטאבולה מסייעים לרופאים?
- מאפשר לייצר מודעות למותג או למרפאה שלך
- להעביר מידע על המוצר, השירות או המחקר בצורה מפורטת וברורה.
- למשוך תנועה איכותית לנכסים הדיגיטליים שברשותכם – אתר, בלוג, וידאו, אפליקציה ועוד
- לבסס מוניטין איכותי וליצור עבור הרופא או המרפאה דמות סמכותית, אוטוריטה, בעלת ידע רב בתחום העיסוק הרלוונטי
- הגדלת מכירות
- יצירת לידים בשלים יותר
- אמצעי לאיסוף לידים אונליין והגדלת המכירות
- להגיע לקהל רלוונטי באתרים מובילים
- גולשים שנכנסו לכתבה בעבר "נצבעים" כקהל יעד לקמפיינים עתידיים נוספים