בניית אסטרטגיה לפעילות תקשורתית נכונה
ניהול הפעילות התקשורתית בתחום הרפואי
האתר שלכם ממוקם בין התוצאות הראשונות בגוגל וזוכה לכניסות של מאות ואף אלפי גולשים בחודש. אתם מחכים למבול האימיילים והטלפונים אך בפועל הם מגיעים בטפטוף בלבד. אותו תרחיש חוזר על עצמו כשאתם מנסים לקדם טיפול, תרופה או ציוד רפואי בתקשורת ובמדיה. כשאתם בודקים את הנתונים הסטטיסטיים לאחר הקמפיין, אתם נוכחים לדעת שלא חל שינוי משמעותי בהיקף המכירות של המוצר או השירות שלכם.
מדוע אנשים שנחשפים לפרסום שלכם באתר או בתקשורת, לא ממהרים לקבוע פגישות ייעוץ רפואי או לרכוש ציוד רפואי וכיצד אפשר לשנות זאת?
פתרונות לשיפור יחס ההמרה
יחס המרה CRO-Conversion Rate, הוא היחס בין אחוז הגולשים שביקרו באתר או נחשפו לפרסום שלכם, לבין אחוז הגולשים שביצעו את הפעולות אותן הגדרתם מראש כמו: רכישת מוצר או יצירת קשר.
רופאים וחברות בתחום הבריאות, מבזבזים כספים ותקציבים רבים, בניסיון להגדיל את נפח המכירות של הקליניקה הפרטית, הציוד הרפואי או מרשמי תרופות. הסיבות לכך הן רבות ובניהן: פניה לקהל יעד לא ממוקד, שיווק ללא אסטרטגיה מסודרת וללא מטרות מוגדרות מראש, העדר מחקר שוק או חווית משתמש ירודה באתר.
במדיקל אונליין אנחנו מתמחים בניהול של פעילות תקשורתית נכונה עבור הלקוחות שלנו, במטרה להגדיל את נפח המכירות וההכנסות שלהם. הניסיון שלנו הכולל 10 שנות פעילות בעולם השיווק, הפרסום והמדיה, בתחום הבריאות והרפואה, מאפשר לנו לספק ללקוחותינו פתרונות יעילים ומושכלים לשיפור יחס ההמרה שלהם, תוך שימוש נכון בתקציביהם.
הפעילות שלנו כוללת:
- בניית אסטרטגיה ארוכת טווח לפי יעדים מוגדרים, לשיפור יחס ההמרה והגדלת המכירות וההכנסות
- פריסה תקשורתית במדיה התואמת את צרכי הלקוח ותקציבו, כולל תכנים מניעים לפעולה ופעילות שיווקית ממוקדת
- פיתוח שיטות מתקדמות בכדי לשפר את יחס ההמרה בין היקף החשיפה התקשורתית לבין המכירות של לקוחותינו.
- ביצוע מדידה מדויקת של הקשר בין הפעילות התקשורתית, לבין הגידול במכירות תוך מעקב הדוק אחר הנתונים הסטטיסטיים וניתוחם.
- שימוש בטכנולוגיות חדשניות הכוללות מערכות מיוחדות לניטור גולשים, המקנות לנו יכולות פילוח מדויקות ומאפשרות לנו לדעת מראש היכן נמצא קהל היעד של הרופא, חברת הציוד הרפואי או התרופות, ברשת האינטרנט