ניהול עמוד פייסבוק לרופאים

במשך שנים פרסום היה מונולוג – המפרסם מעביר את המסר שלו וקהל היעד הוא בגדר מקשיב פסיבי. ככה זה עובד במדיות ה"ישנות" כמו מודעות בעיתונים, תשדירי רדיו ופרסומות בטלוויזיה. אבל עם התפתחות הטכנולוגיה, פרסום הפך לדיאלוג בין שני הצדדים, כאשר קהל היעד יכול להגיב על המסר שקיבל. זה התחיל עם טוקבקים באתרי אינטרנט וקיבל שדרוג רציני כאשר הרשתות החברתיות, ופייסבוק בראש, החלו להשתלט על השיח ברשת ולנתבו.
כולם יודעים כבר שכל עסק חייב נוכחות בפייסבוק, אבל האמת היא שנוכחות בלבד איננה מספקת – כיום, עסק נדרש לנהל דיאלוג עם קהל היעד ולספק לו עניין כדי שירצה לעקוב אחרי העמוד של העסק ובסופו של דבר להפוך ללקוח פוטנציאלי. זה תקף גם לדפי פייסבוק עסקיים של רופאים או מרפאות.

למה לפתוח עמוד פייסבוק עסקי לרופאים? 

חשיפה עצומה בישראל – פייסבוק היא הרשת החברתית הפופולרית והגדולה ביותר כיום עם 5 מיליארד משתמשים מסביב לעולם, מתוכם קהל הטרוגני של 6 מיליון ישראלים שפוקדים אותה מדי יום. זה בערך שני שליש מאוכלוסיית המדינה כולה, שמונה כרגע מעל ל-9 מיליון תושבים בסך הכל. אז מה הפלא שבמציאות של ימינו אם אין לך נוכחות בפייסבוק – אתה פשוט לא קיים?!
אינטראקציה עם הקהל – בעוד פלטפורמות אחרות פשוט "שוטפות" את הגולשים במסרים, פייסבוק מאפשרת לקיים דיאלוג מתמשך עם קהל היעד. המפתח הוא לייצר תוכן עם תמהיל נכון בין מסרים שיווקיים עם קריאה לפעולה לבין תכנים מעוררי עניין עבור הגולשים, שיגיבו אליו בהתאם. כך תהפכו את עצמכם למותג שהגולשים יזכרו אותו וישמרו עמו על קשר לאורך זמן.
בניית אמון עם הלקוח – עמוד עסקי בפייסבוק מהווה במה וירטואלית, באמצעותה הרופא יכול להפגין את הידע המקצועי שלו. לדוגמה, האפקט של פרסום פוסט שמפרט טיפים כיצד לזהות דלקת חניכיים ומתי יש צורך לפנות לטיפול רפואי הוא הנגשת מידע שימושי לגולשים, בניית אמון בינם לבין הרופא וכך משכנע אותם אט-אט להיעזר בשירותיו. 

חטיבת הסושיאל של מדיקל אונליין המורכבת ממנהלי רשתות חברתיות, מנהלי קהילות, קופרייטרים, סטוריטלרים, גרפיקאים ועורכי וידאו – תשמח ליצור עבורכם נוכחות בפייסבוק באמצעות הקמה של עמוד עסקי איכותי ומוביל. יחד ניתן יהיה לייצר עבור העמוד תוכן אטרקטיבי החושף את הפעילות שלך או של המרפאה לקהל הגולשים במטרה ליצור אמון בין הצדדים. לבנות קהילה שגרירים תומכת נוסף לנראות סמכותנית ומובילה.

מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם !