ניהול עמוד טיק טוק

טיק טק טוק – מי את TIK TOK?

בשנתיים האחרונות אנו עדים לכוכב חדש שהפציע במרחב הרשתות החברתיות, מתחרה עיקש שמשאיר אבק למתחריו – טיק טוק. רשת חברתית שבה גולשים מצלמים את עצמם ומעלים סרטונים קצרים של בין 15 שניות (עד כדקה. המאפשרת לחלוק סרטוני וידאו במגוון אספקטים, לרקום קשרים, להיהפך לאוטוריטה ולמשפיענים, לייצר לידים ועוד.

הרשת החברתית כמו גם שמה, עברו גלגולים רבים. היא החלה לפעול אי אז בשנת 2012 אך החלה צברה תאוצה ממשית רק ב2016, בסין. בשנת 2018 היא מוזגה עם אפליקציית מיוזיקלי (musical.ly) שהוכיחה את עצמה מעל ומעבר ואיפשרה בין השאר ליצור את הסרטונים המוזיקלים והליפסטינג שכה מזוהיים עימה. ונכון לכתיבת שורות אלו טיקטוק יצרה גם שיתוף פעולה פורה עם ענקית הווידיאו וימאו (vimeo) וגם עם אינסטגרם ויוטיוב. לקראת סוף 2018 היא חדרה גם למחוזותינו וכיום הישגיה מעוררי השתאות – בזמן קצר יחסית האפליקציה ("הצעירה") הפכה לרשת חברתית ענקית ומיצבה את עצמה במקומות הראשונים בהורדות בחנויות האפליקציות עם למעלה ממיליארד הורדות, תוך שהיא מכרסמת בהגמוניה של פייסבוק שבבעלותה גם האפליקציות מסנג'ר אינסטגרם ו- וואטסאפ. ואם אין זה מספיק בשנת 2021 טיקטוק הפועלת בזירת הווידאו, עקפה את מתחרותיה: יוטיוב, אינסטגרם, פייסבוק וסנפצא'ט ומיצבה את עצמה במקום הראשון כפלטפורמת צפייה ות בוידאו.

טיק טוק: סוד הקסם

הבידול המשמעותי של טיק טוק הוא ביצירת סרטוני ווידיאו קצרים, המאפשרים ליצור אתגרים ויראליים, פעילויות, ליפסינגים וקטעי ריקוד, שמאפשרים לגולשים להיות במרכז ומעודדים אותם ליצור את התוכן בעצמם. כאשר הדגש הוא על אותנטיות ומתן ערך מוסף. בהתאמה לכך כ-3 מיליון גולשים ישראלים צופים בחודש בלמעלה מ-6.2 מיליארד צפיות חודשיות. וממוצע הפתיחה של האפליקציה ע"י גולש אינדיבידואלי הוא 6 פעמים ביום. הפשטות ביכולת השימוש בה, האפשרויות לערוך ולהוסיף פילטרים (אודות לאיחוד עם מיוזיקלי ושיתוף הפעולה עם וימאו). לצד נוחות הממשק, צריכת התוכן בצורה קלילה ונטולת מכירתיות, תפוצה רחבה והויראליות שהיא מעניקה- מיצבו את טיקטוק כפלטפורמה ידידותית למשתמש ולמפרסמים והפכו אותה לפופולרית וטרנדית ברחבי העולם, לרבות ישראל. מעבר לכך שניתן לשתף וידאו, לענות לתגובות, לייצר עוקבים ולהשתטות. הפלטפורמה עברה תהליך התבגרות ובשנתיים האחרונות ניתן למצוא תכני DIY, קואוצינג', לייף סטייל ותכני רפואה. לכן זה גם לא במקרה שהמנטליסט שחר ליבנה, הזמרת אנה זק, אלין כהן (בעלת אימפריית האיפור) לצד רבים וטובים כמו ביבי נתניהו, ציפי שביט ובית החולים שיבא לילדים מככבים בפלטפורמה.
לצפייה בקמפיין הקליקו על התמונה

טיקטוק כובשת את עולם הבריאות בסערה

לא מדובר במשפט שכנוע, אלה במציאות. תעשיית הבריאות, לרבות רופאים ואחיות גילו את הפוטנציאל שגלום בפלטפורמה ועושים בה שימוש בצורה תדירה ומושכלת. בעיקר בשל המנעד הרחב של הגולשים 13-30 ו- 40-50 המהווים פלח דומיננטי בה. 
טיק טוק מאפשרת בקלות לספק תהודה לניתוחים מוצלחים, לשירותים מקצועיים, להמלצות ממטופלים, להכרות עם מכשירים ושיטות טיפול ייחודיות, לערוך סקרים ולאגד חוות דעת. לצד תצוגה קלילה ומקורית לתוצאות טיפוליות (לפני ואחרי) לפרסים ומחקרים. כמו גם לזהות את קהל היעד שלך, ליצור עימו חיבור רגשי ולהציג תדמית אנושית ונעימה עבור מוסד או מותג סמכותני.

אחד מן הקמפיינים המוצלחים שנעשו בפלטפורמה כדי לעודד התחסנות

לצפייה בקמפיין הקליקו על התמונה

ואיך אפשר לקנח בלי גאווה ישראלית, ביה"ח שיבא טיק טוק

לצפייה בעמוד הטיקטוק הקליקו על התמונה

מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם !