טיק טק טוק – מי את TIK TOK?
בשנתיים האחרונות אנו עדים לכוכב חדש שהפציע במרחב הרשתות החברתיות, מתחרה עיקש שמשאיר אבק למתחריו – טיק טוק. רשת חברתית שבה גולשים מצלמים את עצמם ומעלים סרטונים קצרים של בין 15 שניות (עד כדקה. המאפשרת לחלוק סרטוני וידאו במגוון אספקטים, לרקום קשרים, להיהפך לאוטוריטה ולמשפיענים, לייצר לידים ועוד.
טיק טוק: סוד הקסם
הבידול המשמעותי של טיק טוק הוא ביצירת סרטוני ווידיאו קצרים, המאפשרים ליצור אתגרים ויראליים, פעילויות, ליפסינגים וקטעי ריקוד, שמאפשרים לגולשים להיות במרכז ומעודדים אותם ליצור את התוכן בעצמם. כאשר הדגש הוא על אותנטיות ומתן ערך מוסף. בהתאמה לכך כ-3 מיליון גולשים ישראלים צופים בחודש בלמעלה מ-6.2 מיליארד צפיות חודשיות. וממוצע הפתיחה של האפליקציה ע"י גולש אינדיבידואלי הוא 6 פעמים ביום. הפשטות ביכולת השימוש בה, האפשרויות לערוך ולהוסיף פילטרים (אודות לאיחוד עם מיוזיקלי ושיתוף הפעולה עם וימאו). לצד נוחות הממשק, צריכת התוכן בצורה קלילה ונטולת מכירתיות, תפוצה רחבה והויראליות שהיא מעניקה- מיצבו את טיקטוק כפלטפורמה ידידותית למשתמש ולמפרסמים והפכו אותה לפופולרית וטרנדית ברחבי העולם, לרבות ישראל. מעבר לכך שניתן לשתף וידאו, לענות לתגובות, לייצר עוקבים ולהשתטות. הפלטפורמה עברה תהליך התבגרות ובשנתיים האחרונות ניתן למצוא תכני DIY, קואוצינג', לייף סטייל ותכני רפואה. לכן זה גם לא במקרה שהמנטליסט שחר ליבנה, הזמרת אנה זק, אלין כהן (בעלת אימפריית האיפור) לצד רבים וטובים כמו ביבי נתניהו, ציפי שביט ובית החולים שיבא לילדים מככבים בפלטפורמה.טיקטוק כובשת את עולם הבריאות בסערה
לא מדובר במשפט שכנוע, אלה במציאות. תעשיית הבריאות, לרבות רופאים ואחיות גילו את הפוטנציאל שגלום בפלטפורמה ועושים בה שימוש בצורה תדירה ומושכלת. בעיקר בשל המנעד הרחב של הגולשים 13-30 ו- 40-50 המהווים פלח דומיננטי בה.
טיק טוק מאפשרת בקלות לספק תהודה לניתוחים מוצלחים, לשירותים מקצועיים, להמלצות ממטופלים, להכרות עם מכשירים ושיטות טיפול ייחודיות, לערוך סקרים ולאגד חוות דעת. לצד תצוגה קלילה ומקורית לתוצאות טיפוליות (לפני ואחרי) לפרסים ומחקרים. כמו גם לזהות את קהל היעד שלך, ליצור עימו חיבור רגשי ולהציג תדמית אנושית ונעימה עבור מוסד או מותג סמכותני.