מערכות ניהול – CRM

crm וכלים לניהול נכון של העסק/המוצר

מערכת ניהול לקוחות לקליניקה של רופאים

ההשקעה של הרופאים בקליניקה הפרטית היא גבוהה וכוללת הוצאות על דמי שכירות, עיצוב פנים, ציוד משרדי, שירותי מזכירות, פרסום ועוד. כדי שהקליניקה תהיה רווחית, הרופאים צריכים לפעול להשגת לקוחות חדשים ויותר מכך, לשמר את הקיימים. הנתונים בעולם העסקי מראים, כי עלות גיוסו של לקוח חדש לעסק עולה פי 7 (!) מעלות שימורו של לקוח קיים. באמצעות מערכות ניהול לקוחות ידידותיות למשתמש ויעילות, תוכלו לשכנע לקוחות מתלבטים להצטרף אליכם ולגרום למטופלי עבר  לחזור אליכם שוב ושוב.

מי הם הלקוחות אותם נשמר ?

אנשים המגיעים לפגישת ייעוץ – כדי להתרשם מניסיונכם המקצועי, הידע הקליני והשירות שלכם. בין אם הם מחליטים לבסוף עבור את הניתוח/טיפול אצלכם או לא, זהו קהל יעד שאתם חייבים לשמור ולטפח.

אנשים שטופלו על ידכם בעבר – עשויים להזדקק לשירותיכם בעתיד. למשל, מטופלת שעברה הגדלת חזה אצל מנתח פלסטי והייתה מרוצה מהתוצאה, יתכן שבעוד כמה חודשים תרצה לעבור טיפול למילוי קמטים או הצערת עור הפנים.

תפקידי מערכת ניהול לקוחות

מערכת דיוור  – כדי ליצור קשר אישי יותר עם המטופלים ולהישאר בתודעה שלהם, אספו את המיילים שלהם והרכיבו רשימת תפוצה, באמצעותה תשלחו להם ניוזלטרים שוטפים. כך תוכלו לידע את המטופלים לגבי טיפולים חדשים ומבצעים מיוחדים, לשלוח להם חומרים פרסומיים, ברכה אישית ליום הולדת או חג.  כדי לא לעבור על חוק הספאם, חשוב לקבל מהמטופלים אישור על קבלת חומרים במייל (אפשר להוסיף סעיף רלוונטי בטופס ההסכמה עליו חותמים המטופלים לפני ניתוח/טיפול).

שליחת מסרונים – אמצעי יעיל נוסף לשמירה על קשר עם המטופלים בכל מקום בו הם נמצאים, היא על ידי מסרונים לנייד. המסרונים כוללים מידע הרלוונטי למטופל כמו הנחות על טיפולים/ניתוחים או הפנייה לכתבה חדשה בתחום הרפואי הרלוונטי.

כתבות ממוקדות בפייסבוק – ניתן לשלוח כתבות בנושא הרלוונטי בפיד של הגולשים. למשל, גולשים שהתעניינו בניתוח מתיחת בטן אך טרם נרשמו, אליו, יקבלו מכם מידע עדכני ומפורט לגביו. מכיוון שתהליך קבלת ההחלטה אם לעבור ניתוח/טיפול כלשהו נמשך לעיתים שבועות ואף חודשים, מידע ברור וקבוע יכול לתת למתלבטים את הדחיפה שהם צריכים.

במדיקל אונליין אנחנו מספקים לכם מערכות מתקדמות לניהול הלקוחות בקליניקה, כחלק ממערך השירות המקיף שלנו. בפגישת הייעוץ, נסביר לכם בפירוט אילו מערכות ניהול אנחנו מספקים ומה הן כוללות. צוות המומחים שלנו ידריך אתכם לגבי השימוש במערכות הנוחות לתפעול וילווה אתכם לאורך כל הדרך עם כל שאלה או בקשה.