טיפים למיתוג מנצח

גיבוש אסטרטגיה על פי מטרות מוגדרות למיתוג בתחום הבריאות

כיצד יוצרים מיתוג מנצח בתחום הרפואי?

מיתוג מאפשר לכם ליצור תדמית ייחודית, לבלוט מול המתחרים ולבנות עסק יציב ורווחי. עבור רופאים וחברות בתחום הרפואי, הדגש הוא בבניית מותג אמין ומקצועי, שיגרום ללקוחות והמטופלים לבחור בכם ולהישאר נאמנים לכם לאורך זמן.

מה הוא מיתוג?

מיתוג של אדם או עסק מבטא את עולם הערכים שלהם, איך הם נתפסים על ידי הלקוחות, והייחודיות שלהם מול המתחרים. ערכי המותג נוצרים על ידי שפה תקשורתית ייחודית, וויזואליות מעניינת, הגדרת קהל היעד, תכנית שיווקית מסודרת ופרסום בערוצים שונים.

תהליך המיתוג כולל:

גיבוש אסטרטגיה על פי מטרות מוגדרות – מה הם הערכים שלכם וכיצד המותג מבטא אותם? אילו מוצרים או שירותים אתם מציעים? מי הוא קהל היעד שלכם והיכן אתם יכולים למצוא אותו?
בידול מול מתחרים – כדי ליצור ייחודיות חשוב לבצע חקר שוק של המתחרים. אילו טיפולים הם מציעים? איזה ציוד רפואי או תרופות הם מוכרים? בדיקה כזו מאפשרת לכם להציע שירות או מוצר טובים יותר, או להוסיף מוצרים ושירותים שלא קיימים בשוק
הקמת אתר אינטרנט – אתר אינטרנט מקצועי ואיכותי תורם לביסוס המוניטין שלכם ומחזק את אמון הגולשים בכם באמצעות פירוט הרקע, התעודות והניסיון שלכם, השירותים/מוצרים שאתם מציעים, מאמרים מקצועיים בתחום המומחיות שלכם והמלצות של לקוחות.
בניית דף עסקי בפייסבוק – המאפשר לכם להיות בקשר הדוק ואישי יותר עם הלקוחות שלכם ולחלוק עימם מידע, חדשות, סרטונים ותמונות.
בחירת ערוצי השיווק והפרסום – חשיפה תקשורתית של המותג בהתאם לקהל היעד, התקציב והמסרים אותם רוצים להעביר
השפה הוויזואלית – בחירת הצבעים המזוהים עמכם באתר ובמוצרי הפרינט, הלוגו, חתימת המייל, עיצוב כרטיסי הביקור, מבוססים על שפה גרפית אחידה המשקפת את הערכים והמסרים של המותג.

מדיקל אונליין היא חברה מובילה בעולם השיווק, המדיה ויחסי הציבור בתחום הרפואי המספקת שירותי מיתוג ומיתוג מחדש עבור רופאים וחברות בתחום הבריאות בתהליך הכולל:

 

  • גיבוש הקונספט של המותג – על בסיס הערכים והמסרים עמם אתם רוצים להיות מזוהים, המטרות שאתם רוצים להשיג וקהל היעד אליו אתם פונים
  • בניית שפת מותג ייחודית ואחידה – עם שם עסק קליט, סיסמא קולעת, שפה גרפית מתאימה, תכנים מקצועיים וקופירייטינג
  • בדיקה יסודית של המוצר/שירות שלכם – באילו מוצרים או שירותים כדאי לכם התמקד, על איזה צורך הם עונים, מה הם היתרונות שלהם.
  • בחירת ערוצי הפרסום המתאימים – מבחינת קהל היעד והתקציב
  • מיתוג מחדש – עריכת שינויים במיתוג מיושן של חברות ותיקות המחפשות רעננות וחדשנות, מעוניינות בשינוי מסרים או בפניה לקהל יעד חדש