אודות מדיקל אונליין

מי אנחנו?

השוק הרפואי הינו ייחודי ואינו דומה לשווקים רגילים. זהו שוק אשר מאופיין ברגולציית פרסום בקרב רופאים וחברות תרופות ולפיכך נדרש ידע מעמיק והבנת הצרכים השיווקיים והתקשורתיים של הרופא המומחה, מנהל המוצר בחברת הפארמה או מנהל השיווק של חברת הציוד הרפואי וכדומה.

מדיקל אונליין הינה חברה מובילה לתקשורת שיווקית ופרסום מונחה תוצאות בעולם הבריאות והרפואה. החברה מורכבת מצוות מומחים אשר מכיר את שוק הרפואה הישראלי והבינלאומי מחד : רופאים, בתי חולים, חברות תרופות וחברות ציוד רפואי, ומאידך את עולם המדיה והאינטרנט על בוריו.

לפיכך, מצליחה מדיקל אונליין בזכות הניסיון והידע להעניק פתרונות תועלתיים ללקוחותיה באמצעות כלים מתקדמים אשר ניתן למדוד אותם.

ידע ייחודי זה של הצוות במדיקל אונליין הן בעולם הרפואה והן בעולם המדיה; אינטרנט,טלוויזיה, רדיו ועיתונות מודפסת, מאפשרת להעניק ללקוח שלה;רופא,חברת תרופות, חברת ציוד רפואי,מרכזים רפואיים, שירות מקצועי ומונחה תוצאות המאפשרות להגדיל את נפח הקליניקה והמכירות של המוצר או השירות אותו מעניק הלקוח.

הייחודיות של “מדיקל אונליין” טמונה בצוות המקצועי אשר ברובו בא מרקע של שיווק ופרסום וייעוץ אסטרטגי בתחום הבריאות והרפואה, עולם הפארמה, הציוד הרפואי ועוד.
ייחודיות זו מקנה ל”מדיקל אונליין” וללקוחותיה הזדמנות ליהנות משירות ותוצאות ברמה הגבוהה ביותר.

בין שירותיה המרכזיים של מדיקל אונליין

פעילות במדורי החדשות – אאוטבריין וטאבולה

להבדיל מגוגל ומנועי חיפוש אחרים, בהם הגולשים מחפשים תוכן, פלטפורמות כגון אאוטבריין וטאבולה מאפשרות לתוכן רלוונטי להגיע אל הגולשים. באמצעות אלגוריתם מתוחכם המערכת מבצעת סקירה של כל אתרי הרשת

קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל

בנינו לכם אתר מקצועי ומרשים ועכשיו אנחנו רוצים שמטופלים שמתעניינים בשירות או הציוד הרפואי שאתם מציעים יוכלו למצוא אתכם בקלות. לשם כך יש צורך לקדם את האתר בתוצאות החיפוש – באמצעות קידום אורגני ו/או קידום ממומן (בד”כ רצוי שילוב של שניהם)

קידום רופאים וגורמים ברפואה בפייסבוק

השימוש בפייסבוק ככלי שיווקי בתחום הרפואי ולמטרות תקשורת בין רופא למטופל, נחשב לעתים כלא ראוי. תפיסה זו הולכת ומשתנה, כיוון שהיום, עיקר החיבור בין הרופא למטופליו מתרחש במדורי החדשות באינטרנט, במנועי החיפוש והמידע

יחסי ציבור וכתבות במדורי החדשות

מחקרים הראו שהאינטרנט נחשב בעיני הגולשים למקור מהימן ואובייקטיבי לחיפוש מידע רפואי, לעומת עיתונים וכתבי עת, שהמידע בהם מוטה בשל אינטרסים כלכליים. הגולשים צמאים לקבל תשובות לשאלות כמו אבחון ותסמינים של מחלות

צילומים והפקת כתבות וידיאו כולל ראיונות עם רופאים

תוכן וידיאו הינו פתרון מושלם לעידן הזה. בוידיאו אנו ממחישים יותר את האווירה של הקליניקה ואת האישיות של הרופא אותו אנחנו הולכים לפגוש או את אופי הטכנולוגיה הרפואית וכיצד היא פועלת

המילון הרפואי השלם בהנחיית פרופ’ רפי קרסו

לראשונה בישראל ובעולם, מדיקל אונליין מפיקה פרויקט מיוחד בהשתתפות רופאים מומחים מכל הארץ הכולל : מילון ערכים רפואיים שלם המכיל ראיונות ומידע על ניתוח, בעיה רפואית או מחלה