אודות מדיקל אונליין

מי אנחנו?

מדיקל אונליין הינה חברה החתומה על פרויקט דגל הגדול מסוגו בעולם, המילון הרפואי בוידיאו בהנחיית פרופ’ רפי קרסו ובהשתתפות 500 רופאים מומחים מישראל וכוללת 400 סרטוני וידיאו השופכים אור על כמעט כל נושא רפואי.

הפרויקט אשר הוליד את אתר הבריאות מדיקו, הנחשב לדעת רבים לאתר הבריאות המביא עמו בשורה חדשנית לקהל הגולשים הכולל גם מידע על רופאים, דירוג וחוות דעת בשילוב תוכן וידיאו חדשני.

לאור הצלחת הפרויקט לעיל, נוכחנו לדעת כי תוכן וידיאו איכותי מצליח לייצר הכנסות וגידול במכירות ללקוחת שלנו: רופאים, חברות תרופות וציוד רפואי ובתי חולים.

שימו לב לנתונים הבאים
  1. הישראלי מבלה 175 דקות ביום בצפייה בתוכן וידיאו במובייל.
  2. תחזית חברת המדיה Zenith היא כי ב–2019 מאזן הכוחות עתיד להשתנות, ואת מסך הטלוויזיה יעקפו מסכים קטנים יותר המחשב, הטאבלט, ובעיקר הסמארטפון.
  3.  לפי התחזיות, עד 2020, 75% מצריכת הנתונים במובייל תהיה וידאו.
  4. על פי נתונים של יפעת בקרת פרסום, ההוצאה על פרסום וידיאו בדיגיטל בישראל עומדת על כ-400 מיליון שקל בשנה וזה צפוי להכפיל את עצמו תוך שנתיים.
  5. אנו מאמינים כי אם אתה הלקוח תיצור תוכן וידיאו איכותי ואותנטי ותשלב את הטכנולוגיה המתקדמת שאנו משתמשים בה המאתרת את הקהל הרלוונטי שלך לתוכן היא הדרך הנכונה ביותר היום לפרסום אשר יביא לך תוצאות.
מה הייעוד שלנו?

מטרתה של מדיקל אונליין הינה כפולה:

  1. הגדלת חשיפה והכנסות הלקוח שלנו בין אם הוא; רופא פרטי ,בית חולים, חברות תרופות ו/או ציוד רפואי באמצעות תוכן וידיאו איכותי המטורגט טכנולוגית לקהל היעד המתאים.
  2. להעניק תוכן איכותי לגולשים ולתרום להם בכלים חכמים יותר בתהליך קבלת ההחלטות שלהם לגבי הרופא שאותו הם בוחרים ו/או הטיפול שלו הם זקוקים.

למה אנחנו?

שנים של ניסיון, ידע והבנה מעמיקה בתחום שלך, התחום הרפואי והנכונות שלנו להתחייב לתוצאות, כן , בדיוק כמו שאתה קורא, אנחנו מתחייבים לתוצאות בפני כל לקוח שמבצע אצלנו הזמנת פעילות במדיה ומזמינים אותך לפנות אלינו ולאתגר אותנו.

השוק הרפואי הינו ייחודי ואינו דומה לשווקים רגילים, הוא מאופיין ברגולציית פרסום בקרב רופאים וחברות תרופות ולפיכך דורש ידע מעמיק והבנת הצרכים התקשורתיים והיעדים השיווקיים של הרופא המומחה, מנהל המוצר בחברת הפארמה או מנהל השיווק של חברת הציוד הרפואי במטרה להתאים לו ככפפה ליד את תמהיל התוכן והפרסום הנכון אשר גם עומד בתנאי הרגולציה והאתיקה להם הוא כפוף.

בשנת 2015 הוצג CASE STUDY , קמפיין שניהלה מדיקל אונליין ללקוח בהצלחה רבה לכנס דיגיטל פארמה למאות מנהלי מוצרים בחברות הפארמה.

ראה מה אומרים עלינו הלקוחות שלנו :

נגן וידאו

בין שירותיה המרכזיים של מדיקל אונליין

פעילות במדורי החדשות – אאוטבריין וטאבולה

להבדיל מגוגל ומנועי חיפוש אחרים, בהם הגולשים מחפשים תוכן, פלטפורמות כגון אאוטבריין וטאבולה מאפשרות לתוכן רלוונטי להגיע אל הגולשים. באמצעות אלגוריתם מתוחכם המערכת מבצעת סקירה של כל אתרי הרשת

קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל

בנינו לכם אתר מקצועי ומרשים ועכשיו אנחנו רוצים שמטופלים שמתעניינים בשירות או הציוד הרפואי שאתם מציעים יוכלו למצוא אתכם בקלות. לשם כך יש צורך לקדם את האתר בתוצאות החיפוש – באמצעות קידום אורגני ו/או קידום ממומן (בד”כ רצוי שילוב של שניהם)

קידום רופאים וגורמים ברפואה בפייסבוק

השימוש בפייסבוק ככלי שיווקי בתחום הרפואי ולמטרות תקשורת בין רופא למטופל, נחשב לעתים כלא ראוי. תפיסה זו הולכת ומשתנה, כיוון שהיום, עיקר החיבור בין הרופא למטופליו מתרחש במדורי החדשות באינטרנט, במנועי החיפוש והמידע

יחסי ציבור וכתבות במדורי החדשות

מחקרים הראו שהאינטרנט נחשב בעיני הגולשים למקור מהימן ואובייקטיבי לחיפוש מידע רפואי, לעומת עיתונים וכתבי עת, שהמידע בהם מוטה בשל אינטרסים כלכליים. הגולשים צמאים לקבל תשובות לשאלות כמו אבחון ותסמינים של מחלות

צילומים והפקת כתבות וידיאו כולל ראיונות עם רופאים

תוכן וידיאו הינו פתרון מושלם לעידן הזה. בוידיאו אנו ממחישים יותר את האווירה של הקליניקה ואת האישיות של הרופא אותו אנחנו הולכים לפגוש או את אופי הטכנולוגיה הרפואית וכיצד היא פועלת

המילון הרפואי השלם בהנחיית פרופ’ רפי קרסו

לראשונה בישראל ובעולם, מדיקל אונליין מפיקה פרויקט מיוחד בהשתתפות רופאים מומחים מכל הארץ הכולל : מילון ערכים רפואיים שלם המכיל ראיונות ומידע על ניתוח, בעיה רפואית או מחלה