מי אנחנו?
מאבחנים את הפערים בפרסום של הרופאים
מדיקל אונליין הוא משרד פרסום וניהול המדיה היחידי בישראל המתמחה בעולם הבריאות והרפואה.
לפי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, ההוצאה השנתית של משקי הבית בישראל בגין שירותי בריאות פרטיים עולה מידי שנה וכיום עומדת על כ-58 מיליארד שקלים. נתון גבוה זה ממחיש את הביקוש עבור רפואה טובה ואיכותית, שאותה הרבה פעמים הציבור מתקשה למצוא.
החברה והעומדים בראשה הבחינו בצורך הציבורי ובהליך ההתפתחות המואץ שעוברת מערכת הבריאות, והחליטו לתת מענה מקצועי ואיכותי עבורם. כיום לא פשוט למצוא גוף שמבין את האתגר השיווקי והרגולטיבי של מערכת הבריאות והפועלים בה, ובהם חברות המשווקות ציוד רפואי, בתי חולים ורופאים במגזר הפרטי והציבורי. וכזה שלוקח בחשבון גם את תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן בבחירת הטיפול, הניתוח או הרופא המומחה בעניינו.
מדיקל אונליין פיצחה את הנוסחה להצלחה ובמסגרת עבודתה יוצרת הפקות תוכן וידיאו, עוסקת בניהול מדיה בטלוויזיה וברשתות החברתיות השונות, בשילוב עם מיתוג ופרסום מבוסס DATA עבור חברות ציוד רפואי, בתי חולים ורופאים במגזר הפרטי והציבורי.
יחד עם העבודה לצד מערכת הבריאות, לאור הרצון להתעמק וללמוד את תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן ולהעניק לו כלים אובייקטיבים, מדיקל אונליין מפעילה ומפתחת פלטפורמה פורצת דרך, המעניקה שירותים ומידע רפואי באתר "Medico" בו גולשים מעל 5 מיליון ישראלים בשנה. הפלטפורמה מכילה למעלה מ-2,600 תכני וידיאו, מעל ל-2,000 רופאים מומחים, כ-3,000 מדריכים רפואיים ומערכות חיפוש מתקדמות לאיתור רופא מומחה.
גם הם בחרו במדיקל אונליין
מה אנחנו עושים ?
חטיבת הפקות
הפקות אולפן: מדיקל אונליין מפיקה מאות סרטונים בשנה, סרטוני וידיאו בתחום הבריאות והלייף סטייל, ביניהם התוכנית "בקו הבריאות" בהגשת פרופ’ רפי קרסו ופרופ’ איתן פרידמן. תכנית "סודות היופי" בהגשתן של הילה נחשון ומימי לוזון, תכנית "המילון הרפואי בוידאו" בהגשת פרופ’ רפי קרסו – מילון רפואי המכיל מעל 400 ערכים בתחומי הבריאות והרפואה.
הפקות שטח וצילומי חוץ: החברה מעסיקה את מיטב המגישים בישראל במסגרת אתר הבריאות Medico וביניהם: פרופ’ רפי קרסו, פרופ’ איתן פרידמן, הילה קורח, טלי מץ, ד"ר איתי גל ומפיקה תכני וידיאו רבים עם צוות ההפקה בבתי החולים, קופות החולים ובמרפאות הרופאים אשר שופכים אור על החידושים השונים בתחום הבריאות והרפואה ובמטרה להעלות מודעות למחלות ובעיות רפואיות שונות ובכך להעשיר את גולשי אתר הבריאות Medico.
חטיבת ניהול מדיה
פרסום מבוסס לידים(performance):
לפי הדו"ח האחרון של פייסבוק הלקוחות שלכם רופאים יקרים, נמצאים בפייסבוק למעלה מ-3 שעות ביום. כשצוללים עמוק יותר לנתונים מבינים את הפוטנציאל האדיר שניתן לרתום עבורכם: למעלה מ-6 מיליון ישראלים משתמשים פעילים בצורה חודשית רק בפייסבוק. אצל נוער ומתבגרים, כ-50% מהנוער וכ-19% מהילדים בישראל משתמשים בפייסבוק בתדירות מסוימת. בגילאים מבוגרים במקצת (גילאי 30-50) פייסבוק משמשת כשער לדף הבית של האינטרנט, ועל כן היא הרשת החברתית המשמעותית ביותר עבורם. הנתונים אף מציגים כי בגילאים מתקדמים יותר (60+) נצפת עליה בדפוסי השימוש בפייסבוק.
ומה לגבי רשתות חברתיות נוספות?
באינסטגרם, 2,200,000 ישראלים גולשים בפלטפורמה בצורה יומיומית. בטיק טוק קיימים כ-3 מיליון משתמשים בישראל, שצופים בכ-41 דקות וידאו (בממוצע) ביום, פותחים את האפליקציה כדי להתעדכן כ- 6 פעמים ביום. וברמה החודשית צופים בלמעלה מ-6.2 מיליארד תכנים.
אז איך מגיעים לאותם גולשים? מתבלטים בצורה נכונה והופכים אותם ללידים?
כאן אנחנו נכנסים לתמונה. כמשרד הפרסום היחיד בישראל העוסק בעולם הבריאות כבר למעלה מעשור – אנו יודעים לרתום את הידע הרב שמצוי בידינו במדיניות הפרסום בפלטפורמות אלו, עבורכם. ע"י פעילות ממוקדת אנו יודעים לטרגט כל קהל פוטנציאלי שיידרש ולהביא לכם תוצאות איכותיות וקבועות. אנו מדקדקים בקלה כבחמורה בכל הנוגע לשמירה על האתיקה הרפואית. ובזכות ה-Big Data שנצבר בפלטפורמות השונות שבבעלותנו כגון אתר מדיקו אנו יכולים לצבוע קהלים, להיעזר בדאטה איכותי שנשמר באתר של מדיקל אונליין לבניית קהלים רלוונטיים בענף הרפואה. ולהשתמש בשיטה הייחודית שפיתחנו לשיווק רופאים, מרפאות, בתי חולים וציוד רפואי.
ניהול קמפיינים מבוססי – Data אנו יודעים שחשיפה איכותית וחכמה יכולה לייצר הד תקשורתי שיכול להצמיח מכירות לתרופה חדשנית, להגדיל את הפניות לטיפול ייחודי ואף לייצר מעגל לקוחות חזק ומשומן עבור מרפאה.
כעת נשאלת השאלה איך משיגים זאת?
התשובה דיי פשוטה האמת, פעילות במדורי החדשות תחת הפלטפורמות Taboolaו- .Outbrain מדובר בפלטפורמות המשלבות מאמרים שיווקיים ווידיאו. והיתרונות שהן מייצרות לציבור הרופאים הן פנומנאליות: הן מאפשרות לייצר סמכותיות, ליצור שם כבר סמכה, לקבל חשיפה, ליהנות מפניות איכותיות, להופיע באתרי התוכן המובילים בישראל ועוד. כל זאת ע"י שיווק חדשני העונה לשם "שיווק באמצעות תוכן", שמאפשר להגיע לקהל היעד הפוטנציאלי אשר בעל כושר עמידות לפרסומות ולבאנרים, ולהפכו לליד איכותי "וחם".
קידום ממומן בגוגל
גוגל הינה מנוע החיפוש המוביל בעולם. נכון להיום כל אמצעי, שירות או ידע שנרצה לצרוך אנו נכתת את רגלינו למרשתת כדי לחפשו. הפרסום בגוגל עובד בשיטת PULL, קרי פרסום של מסרים ותכנים שיווקים שמוצגים לגולש בעקבות פעולה שאותה הוא ביצע. למשל, גולשת חיפשה באינטרנט פתרון אידיאלי לחיוך חושף שיניים ובעקבותיו הוצגה לה מודעה של רופא שיניים המטפל בבעיית "גאמי סמייל".
אחד היתרונות הבולטים בפרסום ממוקד בגוגל הינה האפשרות לתפוס את הלקוח בשלב ההיכרות ולבסס אצלו אמון. שמתורגם ל לליד פוטנציאלי עבור רופא או מרפאה. יתרונות נוספים הינם:
תוצאות מהירות – רופא או מרפאה אשר מעוניינים להופיע על בסיס מילת מפתח או צמד ביטויים בראית תוצאות החיפוש בגוגל יכולים לעשות זאת בקלות לא כל צורך בעבודה סיזיפית של קידום אורגני.
הגברת המודעות – למודעות מצוי אלמנט פסיכולוגי המאפשר להיחרט במוחו של הגולש שחוקרי צרכנות וכלכלה התנהגותית, כדוגמת דן אריאלי, מצאו קורלציה בין צורת ההצגה של המסר וכמות ההצגות, ככלי מכריע בחירה הסופית של הלקוח ברכישת שירות או מוצר.
שלילת ביטויים ומיקומים – במידה והינך מעוניין להימנע מלהופיע במקומות מסויימים, אזורים גיאוגרפים או ביטויים, ניתן לבודד אותם ולהגיע ללקוחות איכותיים ומפולחים.
רימרקטינג – אחד מהיתרונות המשמעותיים של קידום ממומן בגוגל היא היכולת לשווק תוכן ספציפי עבור קהל שכבר ביקר באתר שלך. היות ומדובר בקהל שכבר התוודע אליך ובמידה מסויימת גם עשוי להכיר את תחום הטיפול הרלוונטי – דרוש מסר אחר לשכנע. שיווק מחדש (רימרקטינג) מאפשר להגיע אל קהל היעד הזה ולשווק רק לו בצורה ממוקדת אישית.
מיתוג ונוכחות ברשתות החברתיות
עולם הפרסום השתנה כליל, כיום הלקוחות והמטופלים הפכו לאקטיביים ופעילים. הם לא מתביישים לשאול שאלות ולהתייעץ, לחפש, להשוות ובעיקר לתהות על קנקנו של הרופא ועל יכולותיו.
היום לא רק דרוש להקים עמודים עסקיים אלא דרוש ניהול שוטף, קריאייטיבי וחכם של נכסים וירטואליים ברשתות החברתיות השונות במטרה לבסס את המיתוג, להעביר את המסרים לקהל היעד בדרכים המונעות מחסומים קוגנטיביים כדי לייצר עמו אינטראקציה ולאגד סביבך קהילה תומכת. כאן בדיוק אנחנו נכסים לתמונה. על ידי בניית תוכנית אסטרטגית אינדיבידואלית הכוללת בתוכה: איתור קהל היעד הרלוונטי לך, הנעתו לפעול, להגיב, לשתף ולהתחבר אליך. יצירת שפה ומסרים ייחודים, ביצוע מחקרים מעמיקים, מעבר על דוחות לטובת הסקת מסקנות. לצד התאמה לטרנדים העכשוויים, פעילות עם משפיענים, התעדכנות בשינויים באלגוריתמים של הרשתות החברתיות וביצוע התאמות, כמו גם מעקב אחר המתחרים. אנו מאפשרים לך לבלוט, להפוך ציבור מחוסר מודעות כלפיך לשגרירים נאמנים, כמו גם הפיכה לאוטוריטה או ביצוע פעולות מעט פשוטות יותר כמו השארת פרטים ליצירת קשר, הנעה לאתר וכו'.
חטיבת בנייה, עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט למערכת הבריאות
מדיקל אונליין הוא משרד הפרסום הבלעדי בעולם הרפואה בישראל ומתוקף כך הוא נבחר על ידי גופים רבים במערכת הבריאות להיות הגורם שבונה, מפתח ומעצב את פלטפורמת האתר שלו ודואג לתכנים איכותיים ולחוויית משתמש (UX) גבוהה וידידותית.
החברה בנתה עד היום למעלה ממאות אתרים ופלטפורמות לרופאים, חברות תרופות, חברות ציוד רפואי ובתי חולים. הניסיון הייחודי שיש לצוות הפיתוח של Medico בבנייה ובעיצוב ממשקים לפלטפורמות בתחום הבריאות, מעניק לכם יתרון ברור על פני חברות שמפתחות אתרים לציבור לקוחות כללי.
רוצים לראות מבחר מהאתרים שבנינו? לחצו כאן
חטיבת הפיתוח ומערכת אתר הבריאות Medico
פלטפורמת הבריאות מדיקו הינו האתר המוביל בישראל באיתור רופאים מומחים ומרפאות לצד מתן הסברים ומדריכים ייעודיים, בכל הנוגע לפרוצדורות רפואיות, תרופות, ציוד רפואי ועוד. בפלטפורמה גולשים כ-5 מיליון ישראלים בשנה והיא כוללת בתוכה פיצ'רים מיוחדים לאיתור רופאים על פי מסננים ייחודיים, פיד מיוחד הכולל חיפוש וצפייה בתמונות לפני אחרי של ניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים, מערכת חוות דעת גולשים מבוקרת, זימון תורים לרופאים אונליין ואלפי סרטוני וידאו על כל נושא רפואי.
ניהול מוניטין ברשת לרופאים:
שמירה על מוניטין נקי ומקצועי בתוצאות מנוע החיפוש של גוגל באמצעות העצמה של הצדדים החיוביים של הרופא או המרפאה מצד אחד ודחיקה של אזכורים שליליים או פוגעניים מצד שני.
המלצות של ה"מטופלים" שלנו (לקוחות מספרים)
לקוחות מספרים
והצטרפנו לשלב א והצטרפנו לשלב ב ומהחוויות הכוללת אנו מברכים על כל הצעדים שלקחנו איתם ומצדיעים להם על המקצועיות היושר והטיפול האישי המסור שללא ספק הניב תוצאות בשטח והגדיל את כמות הניתוחים שלנו. מדיקל און ליין איתכם לאורך כל הדרך
בהצלחה!
Contact us
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
- 077-9977710
- 03-7506703
- office@medical-online.co.il
- רח׳ לישנסקי 27 ראשון לציון
צרו קשר
- 077-9977710
- 03-7506703
- office@medical-online.co.il
- רח׳ לישנסקי 27 ראשון לציון