יחסי ציבור בעולם הרפואה

אתה יכול למצוא את התרופה לסרטן, להמציא טכניקת ניתוח חדשנית ללא צלקות או לייצר תרופה מהפכנית להורדה במשקל, אבל אם אף אחד לא שומע עליך – איך הקהל יוכל ליהנות מהפירות של העבודה הרבה שהשקעת? יחסי ציבור לרופאים היא הדרך שלך להעביר את הבשורה הלאה כדי שכולם ידעו על פועלך.

3 סיבות מדוע רופאים צריכים יחסי ציבור ברשת:

ביסוס כמומחה בתחום – מחקרים הראו שהאינטרנט נחשב בעיני הגולשים למקור מהימן ואובייקטיבי לחיפוש מידע רפואי. הגולשים צמאים לקבל תשובות לשאלות העוסקות באבחון ותסמינים של מחלות, אפשרויות ריפוי וסוגי טיפול קיימים. פרסום של מידע ברור, אמין ומפורט בנושאים אלו ואחרים באתרים רפואיים מקצועיים ומדורי חדשות נחשבים, תורם לביסוס שמם של הרופאים כמומחים בתחומם. חיזוק תדמית ציבורית חיובית – הגולשים מחפשים מידע על רופאים בגוגל, קוראים חוות דעת של גולשים בפורומים ונכנסים לאתרים המדרגים רופאים לפי רמת המקצועיות, השירות והאדיבות שלהם. לגורמים אלה יש השפעה ניכרת על ההחלטות של הגולשים בבחירת רופאים וכ-10% מהם אף מחליפים את הרופא שלהם לאחר מחקר ברשת. הרחבת מעגל מטופלים ועלייה בהכנסות – חשיפה תקשורתית נכונה ברשת, מאפשרת לרופאים להגדיל את הכנסותיהם. פרסומים אחרונים מראים כי חשיפה זו הובילה לעלייה של 300% בהכנסות של קליניקות פרטיות בתחומים שונים כמו: כירורגיה כללית, אורתופדיה, כירורגיה פלסטית ואסתטית, גניקולוגיה ורפואת עור.

מה כוללים יחסי ציבור לרופאים באינטרנט?

האינטרנט מהווה מקור עיקרי לקבלת מידע על רופאים, מחלות, סוגי טיפולים ותרופות. יחסי ציבור לרופאים באינטרנט כוללים פרסום של כתבות מקצועיות לצד מתן מידע וייעוץ רפואי במדורי החדשות, ברשתות החברתיות, בפורומים ובאתרי האינדקסים. חשיפה נכונה ואיכותית מחזקת את התדמית הציבורית, מאפשרת להגדיל את מעגל הלקוחות וכך להגדיל את ההכנסות. במדיקל אונליין אנחנו מתמחים בעולם השיווק, הפרסום והמדיה בתחום הרפואי, ומעניקים שירותי יחסי ציבור ברמה גבוהה לרופאים, חברות תרופות וחברות ציוד רפואי. הידע והניסיון הרב שצברנו מאפשרים לנו לספק ללקוחותינו שירות יחסי ציבור ממוקד ואפקטיבי, במטרה לבסס את המוניטין של הרופא או החברה ולהרחיב את מעגל המטופלים שלהם.

שירות יחסי הציבור שלנו כולל:

  • פרסום קבוע במדורי חדשות כמו Ynet, מאקו ואתרים נוספים. לדוגמה: סדרת כתבות להעלאת מודעות למחלה בה הרופא מטפל וכיצד מטפלים בה.
  • בניית תכנית תדמיתית ברורה – כולל פריסה נכונה ומדויקת של החשיפה תקשורתית ברשת
  • פרסום איכותי באתרי רפואה נחשבים, אתרי אינדקסים מרכזיים ופורומים ידועים.
  • מעקב אחר ביצועים – שימוש בכלים מתקדמים למדידת כמות הגולשים שיצרו קשר בעקבות חשיפה לפרסומים של הרופא כמו כתבות, מודעות של הקליניקה בגוגל ופוסטים בפייסבוק.
  • פיתוח שיטות מתקדמות לשיפור יחס ההמרה בין החשיפה ברשת לבין כמות המכירות של הקליניקה.

מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם !