יחסי ציבור בעולם הרפואה

אתה יכול למצוא את התרופה לסרטן, להמציא טכניקת ניתוח חדשנית ללא צלקות או לייצר תרופה מהפכנית להורדה במשקל, אבל אם אף אחד לא שומע עליך – איך הקהל יוכל ליהנות מהפירות של העבודה הרבה שהשקעת? יחסי ציבור לרופאים היא הדרך שלך להעביר את הבשורה הלאה כדי שכולם ידעו על פועלך.

3 סיבות מדוע רופאים צריכים יחסי ציבור ברשת:

ביסוס כמומחה בתחום – מחקרים הראו שהאינטרנט נחשב בעיני הגולשים למקור מהימן ואובייקטיבי לחיפוש מידע רפואי. הגולשים צמאים לקבל תשובות לשאלות העוסקות באבחון ותסמינים של מחלות, אפשרויות ריפוי וסוגי טיפול קיימים. פרסום של מידע ברור, אמין ומפורט בנושאים אלו ואחרים באתרים רפואיים מקצועיים ומדורי חדשות נחשבים, תורם לביסוס שמם של הרופאים כמומחים בתחומם.

חיזוק תדמית ציבורית חיובית – הגולשים מחפשים מידע על רופאים בגוגל, קוראים חוות דעת של גולשים בפורומים ונכנסים לאתרים המדרגים רופאים לפי רמת המקצועיות, השירות והאדיבות שלהם. לגורמים אלה יש השפעה ניכרת על ההחלטות של הגולשים בבחירת רופאים וכ-10% מהם אף מחליפים את הרופא שלהם לאחר מחקר ברשת.

הרחבת מעגל מטופלים ועלייה בהכנסות – חשיפה תקשורתית נכונה ברשת, מאפשרת לרופאים להגדיל את הכנסותיהם. פרסומים אחרונים מראים כי חשיפה זו הובילה לעלייה של 300% בהכנסות של קליניקות פרטיות בתחומים שונים כמו: כירורגיה כללית, אורתופדיה, כירורגיה פלסטית ואסתטית, גניקולוגיה ורפואת עור.

מה כוללים יחסי ציבור לרופאים באינטרנט?

האינטרנט מהווה מקור עיקרי לקבלת מידע על רופאים, מחלות, סוגי טיפולים ותרופות. יחסי ציבור לרופאים באינטרנט כוללים פרסום של כתבות מקצועיות לצד מתן מידע וייעוץ רפואי במדורי החדשות, ברשתות החברתיות, בפורומים ובאתרי האינדקסים. חשיפה נכונה ואיכותית מחזקת את התדמית הציבורית, מאפשרת להגדיל את מעגל הלקוחות וכך להגדיל את ההכנסות.
במדיקל אונליין אנחנו מתמחים בעולם השיווק, הפרסום והמדיה בתחום הרפואי, ומעניקים שירותי יחסי ציבור ברמה גבוהה לרופאים, חברות תרופות וחברות ציוד רפואי. הידע והניסיון הרב שצברנו מאפשרים לנו לספק ללקוחותינו שירות יחסי ציבור ממוקד ואפקטיבי, במטרה לבסס את המוניטין של הרופא או החברה ולהרחיב את מעגל המטופלים שלהם.

שירות יחסי הציבור שלנו כולל:

  • פרסום קבוע במדורי חדשות כמו Ynet, מאקו ואתרים נוספים. לדוגמה: סדרת כתבות להעלאת מודעות למחלה בה הרופא מטפל וכיצד מטפלים בה.
  • בניית תכנית תדמיתית ברורה – כולל פריסה נכונה ומדויקת של החשיפה תקשורתית ברשת
  • פרסום איכותי באתרי רפואה נחשבים, אתרי אינדקסים מרכזיים ופורומים ידועים.
  • מעקב אחר ביצועים – שימוש בכלים מתקדמים למדידת כמות הגולשים שיצרו קשר בעקבות חשיפה לפרסומים של הרופא כמו כתבות, מודעות של הקליניקה בגוגל ופוסטים בפייסבוק.
  • פיתוח שיטות מתקדמות לשיפור יחס ההמרה בין החשיפה ברשת לבין כמות המכירות של הקליניקה.

מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם !

ד״ר שניר הלר

מומחה בכירורגיה אורתופדית ניתוחי ברך וירך, החלפות מפרקים

תחומי התמחות ושטחי התעניינות מיוחדים:

  • טיפול במחלה ניוונית של הסחוס (שחיקת סחוס) בברך או בירך
  • ניתוח החלפה ראשונית וחוזרת של מפרק הירך
  • ניתוח החלפת מפרק ירך בגישה קדמית
  • ניתוח החלפה ראשונית וחוזרת של הברך
  • ניתוח החלפת ברך בעזרת רובוט
  • שיקום מהיר לאחר ניתוחי החלפות מפרקים
  • מחלה שחיקתית של הברך או הירך באוכלוסיה צעירה.

ד"ר גיא שלום

מומחה לרפואת עור ולטיפולי אסתטיקה רפואית

ד”ר גיא שלום, רופא מומחה לרפואת עור ולטיפולי אסתטיקה רפואית, סיים לימודי רפואה באוניברסיטת בן גוריון בהצטיינות ומומחה ברפואת עור מבית חולים סורוקה. עבד כרופא בכיר בביה”ח סורוקה במחלקת עור בין השנים 2016-2017 וכיום מנהל רפואי של שרותי רפואת עור אונליין של קופ”ח כללית ועובד כמומחה לרפואת עור בשירותי בריאות כללית ולאומית ביבנה, וכרופא עצמאי ובהסדר עם חברות הביטוח בקליניקה הפרטית.

IVF Israel

פוריות תרומת ביצית ופונדקאות

  • פרופ’ אדריאן שולמן הינו מומחה למיילדות וגינקלוגיה ולהפריה חוץ גופית
  • פרופ’ שולמן הינו מנהל יחידת ה-IVF וטיפולי הפוריות בבית החולים מאיר
  • פרופ’ שולמן מרצה באוניברסיטת תל אביב לסטודנטים לרפואה ולרופאים אשר עוברים התמחות בגינקולוגיה.

פרופסור שולמן נבחר לרשימת הרופאים הגניקולוגים הטובים ביותר בישראל 5 שנים ברציפות – לשנים 2015, 2016, 2017 ,2018 ו-2019 בקטגוריית פריון והפריה חוץ גופית על פי מגזין פורבס – Forbes.

פרופ' אדריאן שולמן

מומחה להפרייה חוץ גופית וטיפולי פוריות

  • פרופ’ אדריאן שולמן הינו מומחה למיילדות וגינקלוגיה ולהפריה חוץ גופית
  • פרופ’ שולמן הינו מנהל יחידת ה-IVF וטיפולי הפוריות בבית החולים מאיר
  • פרופ’ שולמן מרצה באוניברסיטת תל אביב לסטודנטים לרפואה ולרופאים אשר עוברים התמחות בגינקולוגיה.

פרופסור שולמן נבחר לרשימת הרופאים הגניקולוגים הטובים ביותר בישראל 5 שנים ברציפות – לשנים 2015, 2016, 2017 ,2018 ו-2019 בקטגוריית פריון והפריה חוץ גופית על פי מגזין פורבס – Forbes.

מירב

מכונים אורטופדים

טיפול בכף רגל הוא קריטי במיוחד עבור חולי סכרת משום שהם נוטים לבעיות כף רגל כגון: אובדן התחושה ברגלים, שינויים בצורת הרגליים, כיבים ברגל או פצעים שלא מחלימים
מטרת המדרסים לספק לרגליים תמיכה יציבה, המסירה לחץ מיותר מכפות הרגליים, ולמנוע את התפתחות הפצעים, או לסייע להם להחלים כאשר כבר נוצרו.

Orthokine

הסוף לכאבי מפרקים

שיטת אורטוקין הנה דרך ייחודית המטפלת באופן טבעי בדלקת מפרקים ניוונית (שחיקת סחוס) המתבטא בכאב, מגבלה בתנועה ונוקשות המפרק.
כמו כן מטפלת שיטת אורטוקין בבעיות גב, פציעות ספורט ודלקות שרירים וגידים כגון דלקת בגיד האכיליס, טניס אלבו ועוד.

ד"ר יוחנן חורב

אורתופד מומחה מנתח מפרק הברך

ד”ר יוחנן חורב הוא מנתח מומחה לאורתופדיה ולמפרק הברך, מהבכירים בארץ, ובעל ניסיון רב שנים בייעוץ ובביצוע ניתוחים במפרק הברך. משמש כמנהל היחידה לכירורגיה של הברך ולפגיעות ספורט של בית החולים לניאדו, וכמו כן מקבל מטופלים במרפאות הממוקמות בנתניה וברעננה. פעילותו המקצועית כוללת מתן ייעוץ וביצוע ניתוחים בכלל תחומי תחלואת מפרק הברך: חבלות, פגיעות ספורט, פגיעות סחוסיות, בעיות ניווניות ובעיות התפתחות.

ROBOTIC

ניתוחים רובוטיים

ד”ר ירון ברקוביץ – מנהל מחלקה אורתופדית בי”ח הילל יפה.
לשעבר רופא בכיר במערך האורתופדי רמב”ם וסגן מנהל האגף הכירורגי בתחום החלפות מפרקים.
מומחה בהחלפות הברך והירך כולל החלפות חוזרות וטיפול בפתולוגיות כגון A.V.N של מפרק הירך.
ד”ר ברקוביץ מעורב בפיתוח טכנולוגיות רפואיות (מחקר יישומי) בתחום האורתופדיה

ד”ר לרי ספוז’ניקוב

הקליניקה הגדולה בארץ להשתלה בזאלית

ד”ר ספוז’ניקוב הינו רופא שיניים בעל וותק של מעל ל- 30 שנים. בעל מרפאה פרטית בתל אביב המתמחה בהשתלות שיניים בזאליות, השתלות שיניים למחוסרי עצם ללא הרמת סינוס והשתלות שיניים לחולי סכרת ובעיות בריאות נוספות. הוא מרצה ומלמד על טכניקת השתלת שיניים בזאלית ברחבי העולם. כמו כן, הד”ר בעל המצאות ופטנטים רשומים בתחום השתלות השיניים.

ד''ר לימור בנימיני-בן יעיש

רופאה ומנתחת אא"ג ראש צוואר, מומחית להפרעות קול ובליעה

בוגרת בית הספר לרפואה של הטכניון בחיפה, במסלול למצטיינים הכולל לימודים לתואר דוקטור ברפואה עם מאסטר במחקר מדעי הרפואה, המסלול המשולב – MD/MSc . התמחתה באף אוזן גרון, ניתוחי ראש צוואר בבית חולים “העמק” בעפולה. ד”ר לימור בנימיני-בן יעיש השלימה תת-התמחות בתחום לרינגולוגיה, קול ובליעה במחלקת אף אוזן גרון ניתוחי ראש צוואר בקריה הרפואית רמב”ם .

ד”ר אבי גולדפרב

מומחה לא.א.ג וכירורגיית ראש צוואר

ד”ר גולדפרב הינו מומחה למחלות א.א.ג וכירורגיית ראש צוואר, סגן מנהל מחלקת אף, אוזן וגרון, מנהל השירות לניתוחי אוזניים, בית החולים וולפסון.
ד”ר גולדפרב עוסק בהוראת סטודנטים לרפואה באוניברסיטת תל אביב, וכן אחראי על הוראת מתמחים וסטודנטים לרפואה במחלקת א.א.ג בבית החולים וולפסון.
ד”ר גולדפרב שימש מדריך קליני בבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים. כמו כן שימש מרצה בבית הספר להפרעות בתקשורת במכללת הדסה בירושלים.

ד”ר שלומי סימן טוב

מומחה ומנתח מחלות עיניים וניתוחים להסרת משקפיים

עוסק בתחום ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר, קטרקט וניתוחי קרנית.
בוגר בית הספר לרפואה SOTE University of Medicine בבודפשט, הונגריה. סיים התמחותו במחלקת העיניים במרכז הרפואי ‘שערי צדק’ בירושלים. שימש כרופא בכיר במחלקת העיניים במרכז הרפואי איכילוב ושערי צדק.
בנוסף, סיים תת התמחות במרכז הרפואי ‘שערי צדק’ בתחום המקטע הקדמי של העין ותת התמחות נוספת אצל ALIO בספרד בניתוחי תשבורת וקטרקט.
עבד ברשת ‘הדסה אופטימל’ ורשת ” עיניים” בירושלים בניתוחי הקרנית ותשבורת הראייה.

ד"ר אירית הדר

מומחית למחלות עיניים ומנתחת
רפואה אסתטית של הפנים

ד”ר אירית הונדרט הדר מנתחת מומחית ברפואת עיניים משנת 1989. כיום מתמחה בניתוחים אוקולופלסטיים שונים ומתמקדת בעיקר בניתוחי עפעפיים רפואיים, שחזור דרכי דמעות וניתוחים אסתטיים. כמו כן ד”ר הדר משמשת כיועצת מטעם “מכבי שירות בריאות” וחברות ביטוח פרטיות בתחום האוקולופלסטיקה.

ד"ר אירינה יפימוב

מומחית בניתוחי עפעפיים וטיפולים אסתטיים

ריגנרה הינה טכנולוגיה מתקדמת אשר פותחה באיטליה ומתאימה למגוון רחב של שימושים רפואיים בתחום הרפואה הרגנרטיבית (התחדשות), ענף פורץ דרך ברפואת העתיד.
תחום רפואי זה מתמקד בפתרון בעיות רפואיות, החלפה או חידוש של תאים, רקמות או איברים בגוף, בעזרת תאי המטופל עצמו.
רפואה רגנרטיבית (Regenerative medicine) עושה שימוש בגישות חדשניות המשלבות רפוי גני, השתלת תאים, השתלת תאים מקדימים (progenitor cells),
הנדסת רקמות ותכנות, תאים ורקמות והצליחה כבר להצמיח איברים כמו כבד ורקמות מוח.

טכנולוגית ריגנרה

טכנולוגיה אשר מחיה זקיקי שיער ומחזקת אותם

ריגנרה הינה טכנולוגיה מתקדמת אשר פותחה באיטליה ומתאימה למגוון רחב של שימושים רפואיים בתחום הרפואה הרגנרטיבית (התחדשות), ענף פורץ דרך ברפואת העתיד.
תחום רפואי זה מתמקד בפתרון בעיות רפואיות, החלפה או חידוש של תאים, רקמות או איברים בגוף, בעזרת תאי המטופל עצמו.
רפואה רגנרטיבית (Regenerative medicine) עושה שימוש בגישות חדשניות המשלבות רפוי גני, השתלת תאים, השתלת תאים מקדימים (progenitor cells),
הנדסת רקמות ותכנות, תאים ורקמות והצליחה כבר להצמיח איברים כמו כבד ורקמות מוח.

ורנר קליניק

מומחים לרפואת עור ואסתטיקה

צוות המרפאה כולל את ד”ר אינס ורנר, ד”ר הדס פראג נווה, ד”ר אואנה מאייר ואת ד”ר אהוד ורנר.

המרפאה עוסקת בטיפולים בהצערת העור, בהזרקות בוטוקס, הזרקות חומרי מילוי, גלי רדיו, לייזר, פילינג, הרמת פנים וצוואר עם חוטים ועוד. במרפאה מטפלים גם במחלות ובעיות עור שונות דוגמת אקנה, רוזצאה, צלקות אקנה, צלקות אחרות, בדיקת והסרת נקודות חן למטרה אסתטית.

טריילוג

Trialog Clinical Trials Ltd

טריילוג ניסויים קליניים בע”מ הוקמה בשנת 1999 על ידי קבוצת פארם-אפ, הזרוע הלוגיסטית המובילה בישראל של חברות התרופות הרב-לאומיות המפיצות תרופות בישראל. טריילוג מציעה מגוון רחב של שירותים לוגיסטיים אשר מאפשרים מענה כולל לצרכי הפעילות הצומחת של הניסויים הקליניים בישראל.

ד״ר איתן ברמן

רופא עור

ד״ר איתן ברמן, רופא עור מומחה ובעל ניסיון של למעלה מ-8 שנים בתחום האסתטיקה.

אני מאמין כי חלק בלתי מבוטל מהצלחתו של טיפול בתחום רפואת העור והאסתטיקה טמון באבחון מדויק ובהתאמת שיטת הטיפול הנכונה ביותר למטופל או המטופלת היושבים מולי. אני מקפיד על אבחון מדויק ומדוקדק ומסביר למטופליי שלב אחר שלב מה אופי מצבם, מהי שיטת הטיפול המיטבית עבורם וכן מנחה אותם כיצד יתבצע המעקב בהמשך, אם נדרש כזה.

ד"ר שרון דוידסון

טיפולים אסתטיים

ד״ר שרון דוידסון סיימה את לימודי רפואת השיניים בשנת 1995. מאז עוסקת ברפואת שיניים אסתטית, מוקפדת ואיכותית בשילוב עם טיפולים אסתטיים לשיפור ושימור מראה עור הפנים.
תחום טיפולי האסתטיקה נושק לרפואת השיניים והשילוב בין שניהם משיג פתרונות מצוינים לבעיות אסתטיות רבות בפנים.

ד"ר רון קורמן

רפואה אסתטית​

עד לא מזמן, אשה שעברה טיפול בבוטוקס שמרה זאת בסודיות מוחלטת.
אם בטעות נודע הדבר ברבים, התגובות השיפוטיות עם הפקפוק בשפיותה מיהרו לבוא.
בשנים האחרונות העולם השתנה, יותר ויותר נשים מודעות לקיומם של הטיפולים האסתטיים ואלו הפכו לנורמה מקובלת, בד בבד עם היצע הולך וגובר של מטפלים.

Class Clinic

המדריך לניתוחים וטיפולים אסתטיים

גם אתם רוצים לשפר את המראה החיצוני אך לא עושים דבר?
בואו לקרוא את כל המידע, לקבל את כל הטיפים ולמצוא את המרפאות והמנתחים המובילים בארץ בתחום מתיחת הפנים והרפואה הפלסטית.

אנחנו מציעים לכם לקבל את כל הפרטים והמידע על אחת הניתוחים הנפוצים ביותר בארץ, כל שעליכם לעשות הוא למלא טופס פשוט ולשוחח עם נציגי המרפאות המובילות בתחום כבר היום! היום קל יותר מתמיד לעבור ניתוח מתיחת פנים!

ד”ר אבישי וינברגר

מומחה לכירורגיה פלסטית

ד”ר וינברגר, מהמנתחים הפלסטיים הוותיקים והבכירים בישראל, נולד בחיפה והוא בוגר ביה”ס לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים.

במשך למעלה משלושה עשורים ד”ר אבישי וינברגר מנתח פלסטי בבתי חולים ציבוריים ופרטיים ובעל ניסיון עשיר במגוון ניתוחים של כירורגיה פלסטית. במקביל, הוא תורם מזמנו ומכישוריו ברפואה הקהילתית באזור שרון ושומרון. במהלך השנים ניתח אלפי אנשים והתמודדת עם מגוון עצום של מקרים רפואיים. בנוסף, ביצע ניתוחים וטיפולים גם ברחבי העולם – בעיקר בסין.

ד"ר אגם קרן

מומחית לכירורגיה פלסטית ואסתטית

כרופאה מנתחת פלסטית אני מאמינה בקשר ישיר ואישי עם המטופלים. בהתאם לגישה זו אני נוהגת לקבל את הפציאנטים באופן אישי, לבדוק אותם ולתת להם בפגישה איתי בארבע עיניים את כל המידע ככל האפשר, לגבי הטיפולים הקיימים שבעזרתם ניתן לטפל בבעיה, מה היתרונות והחסרונות של כל טיפול, ומה הטיפול הטוב ביותר לבעיה מבין אלו הקיימים. במידה ואני מעריכה כי אין צורך בטיפול, או שהטיפולים הקיימים לא יתנו מענה טוב ומשביע רצון לבעיה, אומר זאת בצורה ברורה.

ד"ר אלכס לבנברג

מומחה לכירורגיה פלסטית

ד”ר אלכס לבנברג מומחה לכירורגיה פלסטית, מבכירי המנתחים הפלסטים בישראל, וחבר האגודה הישראלית והאמריקאית לכירורגיה פלסטית.

ד”ר אלכס לבנברג מבצע ניתוחים פלסטיים בשלושת העשורים האחרונים בהצלחה רבה תוך שימוש בטכניקות המתקדמות ביותר בתחום הניתוחים הפלסטיים, על מנת להבטיח לך את התוצאות הטובות ביותר בשילוב עם התאוששות מהירה והרגשה טובה!

פרופסור אייל גור

מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית בבית החולים איכילוב

המרפאה הפרטית, אשר ממוקמת ברמת החיל, בתל אביב, מאפשרת מגוון רחב של פתרונות בתחום הכירורגיה הפלסטית ובתחום האסתטיקה הרפואית. המרפאה פועלת תחת סטנדרטים מקצועיים בלתי מתפשרים, ואנו עושים ככל שביכולתנו להתוות בה דרך ברורה של קשר ומעקב צמוד של הגורמים המקצועיים עם המטופלים.

TLV מדיקל סנטר

מרכז כירורגי רב תחומי

TLV מדיקל סנטר הינו מרכז כירורגי רב תחומי המפוקח ע”י משרד הבריאות ומתמחה בכל סוגי הכירורגיה כולל אשפוז עד 23 שעות.

ד״ר בהא חאג׳ יחיא

מומחה בכירורגיית פה ולסתות

ד״ר בהא הוא מהרופאים המובילים בתחום כירורגיית הפה והלסתות בישראל. עבודתו משלבת ידע נרחב ברפואת שיניים כירורגית ומשקמת לצד יצירתיות יוצאת דופן והוא בין הרופאים הבודדים בארץ המתמחים בפעולות מורכבות במיוחד, לרבות תיקון מקרים שלא טופלו כראוי ומציאת פתרונות פורצי דרך גם למקרים הנחשבים לאבודים.

ד"ר שרית אברהם

DMD, MSC, GP | מנהלת רפואית

ד”ר שרית אברהם בוגרת הפקולטה לרפואת שיניים בהדסה, בעלת תואר MSC במדעים הביו רפואיים של רפואת השיניים, מובילה את תחום רפואת השיניים השלמה בישראל. ד”ר אברהם חוקרת כל תיק רפואי בסבלנות, ביסודיות ובשיטתיות ורואה את רפואת השיניים כתחום רפואי מקצועי בלתי מתפשר שמוביל את בריאות הפה והגוף לאיזון שלם.

ד”ר רוני קולרמן

רופא שיניים, מומחה למחלות חניכיים

ד”ר קולרמן הוא מומחה למחלות חניכיים בעל ניסיון רב. סיים בהצטיינות את לימודי רפואת השיניים באוניברסיטת תל אביב בשנת 1987. בנוסף ל 6 שנות לימודי רפואת השיניים, עבר התמחות אקדמית ומעשית מקיפה בת 4 שנים באוניברסיטת הדסה ירושלים ועמד בבחינות התיאורטיות והמעשיות המחמירות של משרד הבריאות. מסלול התמחות זה מעניק לו כמומחה ידע מעמיק ויכולות ייחודיות.

ד״ר טל יופה

מומחה בכירורגיית פה פנים ולסתות

ד״ר טל יופה, MD, DMD ,מומחה בכירורגיית פה פנים ולסתות, מנהל שירות כירורגיה אורתוגנטית, המרכז הרפואי ע״ש חיים שיבא, תל השומר.
בוגר בית הספר לרפואת שיניים DMD, אוניברסיטת תל אביב משנת 2004.
בוגר תכנית ההתמחות במחלקה לכירורגיית פה פנים ולסתות המרכז הרפואי שיבא 2007-2012.
השתלמות עמיתים (FELLOWSHIP) בשנים 2012-2013 בבית החולים האוניברסיטאי ע״ש לודוויג מקסימיליאן (LMU) במינכן בכירורגיה קרניומקסילופציאלית.

אלישע

בית החולים הפרטי של הצפון

בית חולים אלישע הינו בית-החולים הפרטי הגדול והמוביל בצפון הארץ, בית-חולים המספק פתרונות רפואיים משולבים ברמה הגבוהה ביותר ובאיכות מעולה.

בבית-החולים אלישע שירותי רפואה איכותיים, הניתנים על-ידי בכירי הרופאים המומחים בארץ, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות וציוד עדכני. במשך עשרות שנות קיומו הצליח ביה”ח אלישע לשלב מוניטין, יוקרה, יציבות ואמינות עם קידמה טכנולוגית ורפואית.

מדיקו

אתר הבריאות המוביל בישראל

אתר מדיקו www.medico.co.il הינו פורטל תוכן הנועד לתת מידע רפואי עדכני ומקיף בתחום הבריאות לציבור הגולשים הישראלי במטרה להוות צומת מרכזי המסייע לגולשי האינטרנט בישראל

מדיקו מכירה בצורך שלך, הגולש, לקבל מידע רפואי ממקור מהימן כגון; רופאים מקצועיים ,בתי חולים וגופים מקצועיים. לפיכך בחרה מדיקו בקפידה את צוות המומחים אשר נותנים מענה לשאלות בתחומים השונים ושמה דגש על אופן הגשת המידע למען נהירות התוכן המוצע באתר.

ד"ר ולרי בילנקו

ניתוחי החלפת מפרק ירך וברך

ד”ר ולרי בילנקו, אורתופד מומחה מעל 20 שנות ותק בכירורגיה אורתופדית, ובפרט בניתוחי החלפת מפרק ירך וברך. 

ד”ר בילנקו, רופא בכיר במחלקה אורתופדית בבית חולים סורוקה, מנתח בבית חולים אסותא תל אביב, בבית חולים אסותא באר שבע, בבית חולים הרצליה מדקל סנטר, בבית חולים רפאל תל אביב. ד”ר בילנקו מציע גם שירותי אבחון וייעוץ אורתופדי, ואת שירותיו ניתן לקבל במרפאתו הפרטית ובמסגרת שירותי כללית מושלם, במרפאות של מכבי וחברות ביטוח.

ד”ר מיקי הייפלר

מומחה בכירורגיה אורולוגית

אורולוג – אונקולוג בכיר במחלקה לאורולוגיה, מרכז רפואי שמיר (אסף-הרופא).
ד”ר מיקי הייפלר מומחה בכירורגיה אורולוגית עם התמחות בטיפול הכירורגי בסרטני כליה, ערמונית כיס שתן ואשכים. מומחה בגישות ניתוחיות בסיוע רובוט וזעיר-פולשניות.

בוגר הפקולטה לרפואה ע”ש ברוך רפפורט, טכניון , חיפה משנת 2007. סיים התמחות בכירורגיה אורולוגית במחלקה לאורולוגיה, מרכז רפואי שיבא, תל השומר, במהלכה התמקצע בכל תחומי האורולוגיה הכללית כולל ביצוע ניתוחים שכיחים ונדירים באורולוגיה כללית.

החלפת ברך רובוטית ™Mako

כששומעים את המושג “טכנולוגיה בסיוע זרוע רובוטית”, חשוב להבין שהזרוע הרובוטית של ™Mako אינה מבצעת בפועל את הניתוח.
הטכנולוגיה של ™Mako תוכננה לסייע למנתחים להעניק למטופלים חוויית ניתוח בהתאמה אישית, בהתאם לאבחון ולאנטומיה המיוחדים להם. הזרוע והתכנון שבוצע טרום הניתוח מאפשרים למנתח להגיע לרמת דיוק מרבית.
מחקרים מצביעים ששימוש ברובוט ה- ™Mako מעלה את אחוזי שרידות השתל לאורך השנים.

GAMA Healthcare

שירותי בריאות

GAMA שירותי בריאות נוסדה בשנת 2004 על ידי שני רופאים, ד״ר גיא ברוורמן וד״ר אלן חנוכה, במטרה לסייע בהצלת חיים ובשיפורם. 

הודות לתשוקתם ולמומחיותם, GAMA ניצבת כעת בחוד החנית של תחום מניעת הזיהומים ומגינה על אנשים בכל רחבי העולם. מגבוני Clinell Universal שלנו הם מגבוני הבחירה מספר אחת של שירות הבריאות הלאומי של בריטניה (ה-NHS) ונמצאים בשימוש ב-90% מבתי החולים של ה-NHS.

כמו כן מגבוני Clinell Universal נפוצים בשימוש במוסדות שרותי הבריאות בישראל.

ד"ר אוריאל אטל

מומחה למחלות חניכיים וכירורגיה להשתלות

המרפאה הוקמה על ידי ד”ר אטל בשנת 2000 עם סיום התמחותו במחלות חניכיים, מתוך רצון לתת שרות הן למטופלים והן לרופאי השיניים באיזור, במתן ייעוץ וחוות דעת עבור רופאי השיניים, והן בטיפולי חניכיים ושתלים למטופלים ברמה הגבוהה ביותר. 
המרפאה ממוקמת בבניין המשרדים טיטניום ברחוב הגביש 4 (צמוד לחברת החשמל) באיזור התעשיה החדש בנתניה.
חנייה חינם למטופלינו בחניון תת קרקעי. פתיחת שער החניון ופרטים נוספים למיקום החניות יינתן על ידי צוות המזכירות בתאום מראש.

Lorian Medical

מרכז רפואי רב-תחומי לרפואת שיניים

מרפאת Lorian Medical הוקמה על ידי פרופ’ עדי לוריאן, מומחה בכירורגיה פה ולסתות ומרצה בינלאומי בתחום ועל ידי ד”ר נועה ברר, מומחית ברפואת הפה ובטיפולי שיניים בהרדמה מלאה.

המרפאה ממוקמת בריינס 18, תל אביב ובה מיטב הטכנולוגיות המתקדמות בתחום הדנטלי ובתחום ההרדמה הכללית. במרפאה פועלים שלושה חדרי ניתוח לטיפולי שיניים תחת הרדמה כללית ושני חדרי טיפולים רגילים, מאושרים על ידי משרד הבריאות.

ד"ר תמיר שי

מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית

ד”ר תמיר שי מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, התמחה בבית חולים “בלינסון” וכעת משמש שם כרופא בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית. לאחר התמחותו ד”ר שי עבר עם משפחתו לארה”ב שם השלים התמחות -על (FELLOWSHIP) בבית חולים JOHNS HOPKINS היוקרתי הנחשב לאחד מבתי החולים הטובים בעולם.

במהלך תקופה זו ד”ר שי התמחה בניתוחי פנים וגולגולת וביצע מאות ניתוחים עם מומחים בעלי שם עולמי בתחום. ד”ר שי הינו הפלסטיקאי הראשון בעולם אשר עבר הכשרה ב NEUROPLASTIC SURGERY לשחזור מטופלים לאחר ניתוחים נוירוכירורגים ושחזורים לאחר טראומות.

פרופ' זיו מזור

מרפאת שיניים

המרפאה משרתת את כל הזקוקים לפתרון דנטלי בכל תחומי רפואת השיניים בראשות פרופ’ זיו מזור – מומחה לפריודונטיה בעל שם עולמי, בעל ותק של 35 שנה בתחום. 

פרופ’ זיו מזור בין הראשונים בארץ שביצע השתלות דנטליות. במרפאות ברעננה ובתל אביב מתבצעים כל טיפולי השיניים תוך הקפדה על מקצועיות והעסקת רופאים מומחים בתחומם.

פרופ’ זיו מזור הינו בעל מרפאות פרטיות רב תחומיות ברעננה ובתל אביב הנותנות מענה לכל מגוון הטיפולים הדנטליים בשיתוף עם רופאים נוספים מומחים בתחומם, מומחה לפריודונטיה משנת 1990.

ד"ר יעקב גבריאלוב

מרפאת שיניים

מרפאת שיניים של ד״ר גבריאלוב הוקמה סביב הרעיון של קליניקה באווירה משפחתית שמשרתת את בני כל הגילים. המרפאה מספקת שירותי שיניים מתקדמים בסטנדרטים הגבוהים ביותר על ידי רופאים מוסמכים בעלי ניסיון, בטכנולוגיות מתקדמות ובאווירה משפחתית חמה. המרפאה תוכננה כך שנעים לשהות בה, בין שמקבלים טיפול ובין שממתינים לו.

ד“ר מרעי כבהה

מרפאת שיניים

את המרפאה בהרצליה פתח ד”ר כבהה בשנת 2015. בתור מאמין אדוק בגישה טיפולית הוליסטית, הוא בוחר לשים דגש על מולטי-דיסציפלינריות ובאופן קבוע בוחר לשתף פעולה עם מומחים אחרים בתחום הדנטלי. “המטרה שלנו היא להגיע לתוצאה אופטימלית שמתאימה לאותו מטופל”, הוא מסביר וממשיך: “אני לא מאמין בכללים או שבלונות או בחוסר יכולת למצוא פתרון מתאים גם לבעיית חלל הפה הכי מורכבת. אני בודק את הכל עד הפרט הקטן ביותר – האם השתלים מתאימים למנח הפנים? האם גוון הכתר משתלב באופן טבעי עם גוון העור? הקולגות שאני עובד איתם וכמובן הצוות של המרפאה שותפים לגישה זו”.

ד"ר מחמוד ותד

מרפאת שיניים

צוות המרפאות מבצע טיפולי שיניים מקצועיים, וזאת בצד שירות אדיב ויחס אישי. הצוות הרפואי כולל רופאי שיניים מקצועיים, בעלי מיומנות, ותק וניסיון רב בכל תחומי רפואת השיניים. כל צוות המרפאה מגלה יחס אדיב ורגיש לכל מטופל. 

המרפאה חרתה על דגלה את החזון להעניק טיפולי שיניים מקצועיים, מתקדמים ונגישים, במחירים הוגנים ובתנאי תשלום נוחים וזאת כדי להפוך את טיפול השיניים לחוויה חיובית, תוך נטרול חסמים ופחדים.

פרופ׳ חני ורבין-לבקוביץ

מומחית לרפואת עיניים, ניתוחי קטרקט וגלאוקומה

פרופ׳ ורבין-לבקוביץ היא ראש החוג לרפואת עיניים באוניברסיטת תל-אביב, ומנהלת את כל תחום הגלאוקומה במרכז הרפואי שיבא בתל השומר.
היא מומחית בעלת שם עולמי ברפואת עיניים ומהמובילים בתחום הגלאוקומה וניתוחי הקטרקט בעולם. בעלת יותר מ25 שנות ניסיון בניתוחי קטרקט וגלאוקומה.
פרופ’ ורבין היתה המנהלת הארצית של כל רפואת העיניים של מכבי שרותי בריאות במשך 6 שנים.
חוקרת בעלת שם בינלאומי, פורצת דרך בתחום הטיפול בחולי גלאוקומה וממובילי המחקר העולמי בתחום הגלאוקומה.
מרצה מבוקשת בארץ ובעולם – חברת ועדת הלסינקי העליונה של משרד הבריאות

ד”ר יואב לוריה

מומחה לרפואה פנימית, גסטרואנטרולוגיה ומחלות כבד

ד”ר לוריה הינו מומחה לרפואה פנימית וגסטרואנטרולוגיה, מנהל יחידת הכבד, בית חולים שערי צדק, בעל קליניקה ברמת גן ורופא מומחה בקופות חולים מכבי ולאומית.

ד”ר לוריה עוסק במחקר מדעי, הפטיטיס B, הפטיטיס C, כבד שומני, בעל ותק של כ- 36 שנים בתחום.

ד״ר קרן בן ארי מעוז

מומחית לרפואת עור ואסתטיקה

ד”ר קרן בן ארי מעוז, מומחית לרפואת עור , עוסקת ברפואה אסתטית זה שנים רבות.

סיימה את לימודי הרפואה בהצטיינות יתרה באוניברסיטת סמלוויס, בודאפשט, ומיד לאחר מכן המשיכה להתמחות בבית החולים איכילוב, בתל אביב.

לאחר סיום ההתמחות, נסעה לשהות של שנתיים בניו יורק, במהלכן התמחתה במגוון טיפולים מתקדמים בתחום הרפואה האסתטית – טיפולים אותם היא מציעה ללקוחותיה כאן בישראל.

ד"ר בנימין רוזן

מנתח כתף מומחה

ד”ר בנימין רוזן הינו מומחה לכירורגיה אורתופדית וניתוחי כתף. ד”ר רוזן מנהל את מוקד החירום האורתופדי של קופת חולים מכבי בפתח תקווה. שימש כמומחה לכירורגיה אורתופדית וכירורגיה של הכתף במרכז רפואי שערי צדק. כמו כן, מעניק חוות דעת מומחים לבית משפט וחוות דעת שנייה.

ד”ר יורי מנוסקין

כירורגיה כללית וכלי דם

ד”ר יורי מנוסקין החל את דרכו כמנתח כירורג בבית החולים בברית המועצות בשנת 1990. החל מ 1995 התחיל התמחות בכירורגיה כללית הן בבית החולים ברזילי באשקלון והן בבית החולים תל השומר. עם סיום ההתמחות בשנת 2001 החל לעבוד בבית החולים ברזילי ככירורג בכיר של מחלקת כירורגיה כללית וכלי דם. במקביל ד”ר מנוסקין מרצה באוניברסיטת בן גוריון החל משנת 2001 ועד היום.

בשנת 2009 מונה להיות סגן מנהל המחלקה הכירורגית בבית החולים ברזילי. ומשנת 2010 ועד היום הוא מכהן כמנהל היחידה המקצועית בבית החולים ברזילי.

JMedical

רשת מרכזים רפואיים פרטיים

המרכזים מציעים חדרי רופאים להשכרה במגוון אפשרויות, חדרי הרופאים נבנו ברמת גימור גבוהה ומרוהטים במלואם. חברת J Medical מודיעה על פתיחת בית רופאים חדש ויוקרתי במתחם “בסר 4” הממוקם באזור מתפתח ודינמי בסמיכות לאזור תעסוקה רחב. המרכז הנמצא בלב גוש דן (רמת גן, ב”ב) ובסמיכות לבתי חולים מרכזיים.

פרופ' מיכאל וימן

מומחה לניתוחי אף אוזן גרון וראש צוואר

  • העביר מעל 15,000 ניתוחים מוצלחים.
  • כתב חמישה ספרים מדעיים מקצועיים ומעל 100 מחקרים, עבודות והמצאות שלו יצאו לאור בכריכה, ומשמשים אנשי רפואה שונים.
  • צבר תארים ופרסים רבים, כאשר הבולט ביניהם הוא פרס השנה למדען הבין לאומי באוניברסיטת קיימברידג’ לשנת 2002.
  • מונה ליועץ רשמי למשרד הבריאות הישראלי לנושא ניסויים קליניים.
  • מרצה בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב.

ד"ר דן הדס

קרדיולוגית ספורט מתקדמת

ד”ר דן הדס מנהל קרדיולוגית ילדים אסף הרופא ומרכז נושא הפרעות הקצב. קרדיולוג בכיר בבית החולים אסף הרופא, בוגר אוניברסיטת POTE בהצטיינות, סיים התמחות בילדים בבית חולים אסף הרופא והתמחות-על בקרדיולוגית ילדים בבית חולים שניידר.

Refael Care

פונדקאות

אנו כאן כדי לבשר לכם שהמסע שלכם כמעט הושלם ותזכו בקרוב לחבק תינוק משלכם ב-REFAEL CARE פיתחנו במיוחד עבורכם, הרופאים והזוגות, פלטפורמה ייחודית לליווי תהליך הפונדקאות ו/או תרומת הביצית “קרוב לבית” באמצעות תכנית ייחודית תוך שיתוף פעולה ועבודת צוות של כלל הגורמים, אנו מובילים מערך מקצועי ומנהלי. הפיתוח מאפשר ערוץ ישיר ומשותף בין כל הצוותים הרפואיים והניהוליים

דר׳ הילה איסקוב

טיפולי אסתטיקה רפואיים

ד”ר הילה איסקוב – מומחית בין לאומית לטיפולי אסתטיקה רפואיים וטיפולי אנטי-אייג’ינג. ד”ר איסקוב מטפלת ביד אמן בנשים וגברים המגיעים אליה לקליניקה, כאשר המטרה היא להתמקד בלעצור את הזמן ולשמר את הקיים, למלא נפחים, להצעיר את עור הפנים, למנוע רפיון העור ולהחזיר חיות ומראה זוהר ובו זמנית כמה שיותר טבעי.

לימודי אסתטיקה לרופאים

ד"ר שרון דוידסון

המכללה ללימודי אסתטיקה לרופאים מציעה מגון רחב של תכניות הכשרה הנותנות מענה לרופאים מתחילים ומתקדמים. תכניות אלה חושפות את הרופאים למרקע עשיר של חומרים וטכנולוגיות מהמובילים בשוק ומספקות להם ידע תאורטי ומעשי נרחב המאפשר להם להשתלב הצלחה בתחום האסתטיקה.
אבחון קליני הנשען על ידע רפואי מקצועי הינו יתרון משמעותי העומד תמיד במבחן התוצאה.
בשנים האחרונות חלה תאוצה משמעותית בביקוש למגוון טיפולים בתחום האסתטיקה הלא פולשנית.

דיוק מדיקל סולושנס

שיווק ומכירות מוצרים וטכנולוגיות רפואיות

חברת דיוק מדיקל סולושנס הינה חברה מובילה בשיווק ומכירות מוצרים וטכנולוגיות רפואיות ובמתן שירותים ופתרונות טכניים לתעשיות השונות בישראל. החברה הוקמה ב- 2016 על ידי דורון כהן ואורי גרינוולד, שניהם אנשי שיווק, מכירות ופיתוח עסקי וותיקים בתחום הציוד הרפואי עם ניסיון רב ורקורד מרשים אשר בין היתר, בתפקידים בכירים באחת החברות הגדולות והמשפיעות ביותר בתחום בעולם ובישראל: Johnson & Johnson Medical.

חברת דיוק מדיקל סולושנס הוקמה תוך זיהוי צרכים בשוק, במטרה לשלב חדשנות עסקית וחדשנות טכנולוגית ולספק פתרונות יצירתיים, שירותים טכניים נרחבים וציוד רפואי מתקדם לבתי חולים פרטיים וציבוריים, קליניקות פרטיות ורפואה ביתית בארץ ובעולם.

ד"ר מירי פיצ'ר

רופאת שיניים D.M.D

ד”ר מירי פיצ’ר הינה רופאת שיניים D.M.D בעלת רישיון לעסוק ברפואת שיניים בישראל. ד”ר פיצ’ר מוסמכת לביצוע טיפולי שיניים אסתטיים לאחר שעברה הכשרה מיוחדת מטעם ביה”ס לרפואת שיניים של האוניברסיטה העברית הדסה – ירושלים, במחלקת שיקום הפה, בשיתוף פעולה עם ההסתדרות לרפואת שיניים בישראל משנת 2009.

ד”ר מירי פיצ’ר משלבת את כלל טיפולי השיניים ועוסקת בעיקר ברפואת שיניים אסתטית לשיפור מראה השיניים והחיוך ,כיום לרפואת שיניים אסתטית יש תפקיד מרכזי בשחזור השיניים הן בפן הפוקנציונלי ואסתטיקה של חלל הפה .

ד״ר נמרוד דיקשטיין

מומחה לאורתודונטיה

  • בוגר בהצטיינות של בית הספר לרפואת שיניים בהדסה ירושלים משנת 1997.
  • בוגר תוכנית ההתמחות באורתודונטיה בהדסה ירושלים משנת 2006.
  • בעל תואר M.Sc. בתחום הביולוגיה המולקולרית.
  • שימש כמדריך קליני בתוכנית ההתמחות באורתודונטיה בהדסה בין השנים 2006-2014.
  • מוסמך לטפל בשיטת Invisalign משנת 2005.
  • מרצה קליני בינלאומי מטעם חברת Align technology על שיטת Invisalign.
  • משמש כבוחן מטעם המועצה המדעית בבחינות לקבלת תואר מומחה באורתודונטיה.
  • בעל מרפאה פרטית בהרצליה – העוסקת באורתודונטיה בלבד בדגש על טיפולים בשיטת Invisalign.

פרופ' אהוד אטון

אורטופד מומחה המתמחה בניתוחי כתף

אורטופד מומחה המתמחה בניתוחי כתף ובטיפולים חדשניים מחליפי ניתוח

מנתח כתף בעל שם עולמי המוזמן באופן תכוף להרצות, להעביר קורסים ולהדריך מנתחים ברחבי העולם.
מקדם בשנים האחרונות טיפולים מחליפי ניתוח, ניתוחים בהרדמה מקומית, ניתוחים ללא עוגנים וניתוחים עם עוגנים משמרי עצם. משמש כפרופ’ חבר בפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת בן גוריון.

ד״ר יגאל כסיף

מנתח לב בכיר

ד״ר כסיף מנתח עתיר נסיון ורב מוניטין, מנהל שירות האקמו בשיבא ויו״ר החברה הישראלית לאקמו.
ד״ר כסיף התמחה ועוסק ביום יום בניתוחי מעקפים וברפואת חירום של ניתוחי לב: טראומה, סיבוכי חדר הצינתורים, תסחיף ראתי, אקמו, השתלות לב ומשאבות לב מלאכותי. ביצע עד כה מעל 3000 ניתוחי לב.

בעקבות הנסיון העצום שצבר ד״ר כסיף כרופא האחראי על הטיפול הרפואי במחלקת ניתוחי לב, יש בידיו יכולת יוצאת דופן לייעוץ טרום ניתוחי ובטיפול בבעיות וסיבוכים שלאחר ניתוחי לב.

ד"ר שגיא הרנוף

נוירוכירורג

נוירוכירורג בכיר, מנהל המחלקה הנוירוכירורגית בבית חולים בילינסון מרכז רפואי רבין,
פרופסור עוזר במרכז הרפואי UVA בארה”ב.
בוגר בית הספר לרפואה בתל אביב. התמחה במחלקה הנוירוכירורגית בתל השומר, כולל תקופת השתלמות במרכז הרפואי UCSF בארה”ב. 

ד”ר הרנוף הוא בוגר השתלמות במיקרוכירורגיה של בסיס הגולגולת ובמחלות כלי הדם המוחיים, אשר נמשכה שנתיים בארה”ב (במחלקה הנוירוכירורגית ב-University of Virginia).

ד"ר ערן מילט

מומחה בכירורגיה פלסטית

ד״ר ערן מילט הינו מומחה בכירורגיה פלסטית, חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. סיים התמחות בכירורגיה פלסטית ומשחזרת במרכז הרפואי שיבא במחלקה לכירורגיה פלסטית ויחידת הכוויות

ד”ר אריאל טיסונה

מומחה לכירורגיה פלסטית ומשחזרת

ד”ר אריאל טיסונה סגן מנהל מחלקה ואחראי על תחום השד, במחלקת כירורגיה פלסטית בבית החולים שיבא. ד”ר טיסונה בוגר הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל- אביב משנת 2004, סיים התמחות בבית החולים שיבא בכירורגיה פלסטית בשנת 2011, ורכש תת התמחות שארכה כשנה, בשחזור שד, אונקופלסטיקה ומיקרוכירורגיה, במכון הלאומי לסרטן במילאנו בשנת 2012.

ד"ר מרינה לנדאו

מומחית לרפואת עור ואסתטיקה

ד”ר לנדאו היא רופאת עור בכירה.
בוגרת הפקולטה לרפואה באוניברסיטת בן גוריון, סיימה התמחות ברפואת עור במרכז רפואי סוראסקי תל אביב (בי”ח איכילוב).

לאחר התמחותה עברה השתלמויות מקצועיות בארה”ב וקנדה.
דר’ לנדאו שימשה כנשיאת החברה הישראלית לכירורגיה דרמטולוגית.