פעילות במדורי החדשות

אאוטבריין וטאבולה

אאוטבריין וטאבולה-קידום תוכן במדורי החדשות


שיווק באמצעות אאוטבריין וטאבולה  לרופאים, לחברות תרופות וחברות ציוד רפואי

בעת גלישתכם באתרים חדשותיים, אתרי צרכנות וכדומה, בוודאי נחשפתם להמלצות בסגנון: “אולי יעניין אותך גם” או “כתבות נוספות שיעניינו אותך”.

 

אאוטבריין
להגדלה לחץ על התמונה

הכתבות, הסרטונים והשירותים המומלצים לכם במקרים אלה הם למעשה תוכן שבחלקו מופיע אורגני מתוך האתר שבו אתם גולשים ובחלקו תוכן שקידומו ממומן המוביל לאתר אחר. 2 חברות קידום התוכן Content Marketing  המובילות בעולם הן : אאוטבריין -Outbrain וחברת טאבולה Taboola , סרגל הכתבות של חברות אלו פרוסות בכל רחבי הרשת , בישראל , ארה”ב , אירופה באתרים של גופי המדיה הגדולים : YNET, Mako , הארץ , TheMarker , כלכליסט ,ישראל היום גלובס ועוד
ובארה”ב ואירופה : CNN , BBC , ESPN ועוד.

הסרטון הבא ממחיש את המעבר לשיווק באמצעות תוכן

ראיון וידיאו עם ירון גלאי מנכ”ל ומייסד אאוטבריין המכנה את הפלטפורמה של אאוטבריין : Content Discovery Platform

 

 

איך אאוטבריין וטאבולה מתאימים את התכנים לגולשים באופן ממוקד :

באמצעות אלגוריתם מתוחכם המערכת מבצעת סקירה של כל אתרי הרשת, מזהה דפוסי גלישה ותחומי עניין של הגולשים ובהתאם לכך מציעה תוכן הרלוונטי לתחומי העניין של כל גולש. ישנם מספר פרמטרים עיקריים : התאמה אישית , פופלריות של התוכן , התאמת הכתבות המקודמות למילות המפתח בכתבה, תוכן חברתי ותוכן שיתופי.

קידום תוכן באמצעות שיווק ב-PUSH לעומת שיווק ב-PULL
להבדיל מגוגל ומנועי חיפוש אחרים, בהם הגולשים מחפשים תוכן או במילים אחרות רוצים למשוך מידע ואז המפרסמים בגוגל מציגים לגולש מודעות רלוונטיות למה שחיפש -שיווק ב-PUSH , פלטפורמות כגון אאוטבריין וטאבולה מאפשרות לתוכן רלוונטי להגיע אל הגולשים בדומה לשיווק בפייסבוק שהינו שיווק ב-Push – Push Marketing .

אאוטבריין איך זה עובד

 

יתרונות של קידום כתבות ממומנות

חשיפה מרבית ואיכותית כחלק מיחסי הציבור של הטיפול או הרופא :  פלטפורמות כגון אאוטבריין וטאבולה מאפשרות לנו להפיץ כתבות איכותיות לקהל הגולשים במדורי החדשות, הבריאות והרפואה של האתרים הגדולים בישראל ובעולם, כגון, Ynet  דה- מרקר, סאלונה, One, Xnet, טיים אאוט ועוד. התכנים כאמור, מוצגים לקהל הרלוונטי בלבד, מה שמגדיל את הסיכוי שאותו קהל אכן יתעניין בתוכן המוצע וייכנס לקרוא את הכתבה או לצפות בסרטון.

שליטה מלאה בתקציב – קידום מאמרים וכתבות באמצעות אאוטבריין וטאבולה מאפשר לכם לקבוע בדיוק את גובה התקציב הרצוי ברמה יומית, שבועית או חודשית ואף לקבוע מכסת כניסות רצויה בכל יום. כלומר, אתם זוכים בקמפיין המשלב יחסי ציבור, מיתוג ומכירות, על בסיס המודל המשתלם של תשלום לפי הקלקה.

קידום ממוקד ויעיל – ניהול נכון ומדוד של קמפיין יוביל לאתר שלכם גולשים איכותיים, מהאתרים הגדולים ביותר בישראל ובעולם, המתעניינים במוצר או השירות שאתם מציעים.

מגוון אפשרויות-למעשה ניתן לקדם בדרך זו לא רק כתבות אלא גם סרטוני וידאו ותכנים
נוספים.

amplify-module

בנוסף, ניתן לקדם תכנים חיוביים שפורסמו אודותיכם כגון ביקורות חיוביות של לקוחות או מטופלים, אזכורים חיוביים בכתבות או כל תוכן אחר שמסייע לבניית המוניטין המקצועי שלכם ו/או להגדלת החשיפה שלכם.

קידום כתבות בתחום הרפואה והפארמה

תחום הבריאות נוגע לכולנו ולכן כתבות מקצועיות ואינפורמטיביות העוסקות בתרופות, טיפולים חדשים וכד’ יכולות למשוך קהל רחב. מעבר לכך, עולם הרפואה מחולק ממילא לתחומים והתמחויות מוגדרות ולכן קל יחסית ליצור קידום ממוקד מדויק שיביא למספר רב של צפיות בכתבה.

עם זאת זהו תחום מקצועי מורכב המצריך ידע והבנה על מנת שהקידום יהיה אפקטיבי. כמו כן לחברות התרופות ישנן מגבלות רגולציה ומומלץ להיות מעודכנים לגבי הנהלים של הרוקח הראשי של משרד הבריאות , נוהל 134 ונוהל 137 .

אנחנו במדיקל אונליין מעניקים שירותי שיווק  עבור רופאים, חברות ציוד רפואי ופארמה כבר שנים רבות ולכן מציעים שירות מקצועי המבוסס על ידע מקיף הן בתחום השיווק ויחסי ציבור והן בתחום הרפואה והפארמה.

 


בין שירותיה המרכזיים של מדיקל אונליין


פעילות PR באמצעות אאוטבריין וטאבולה

להבדיל מגוגל ומנועי חיפוש אחרים, בהם הגולשים מחפשים תוכן, פלטפורמות כגון אאוטבריין וטאבולה מאפשרות לתוכן רלוונטי להגיע אל הגולשים.
באמצעות אלגוריתם מתוחכם המערכת מבצעת סקירה של כל אתרי הרשת

קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל

בנינו לכם אתר מקצועי ומרשים ועכשיו אנחנו רוצים שמטופלים שמתעניינים בשירות או הציוד הרפואי שאתם מציעים יוכלו למצוא אתכם בקלות. לשם כך יש צורך לקדם את האתר בתוצאות החיפוש – באמצעות קידום אורגני ו/או קידום ממומן (בד”כ רצוי שילוב של שניהם)

קידום רופאים וגורמים ברפואה בפייסבוק

השימוש בפייסבוק ככלי שיווקי בתחום הרפואי ולמטרות תקשורת בין רופא למטופל, נחשב לעתים כלא ראוי. תפיסה זו הולכת ומשתנה, כיוון שהיום, עיקר החיבור בין הרופא למטופליו מתרחש במדורי החדשות באינטרנט, במנועי החיפוש והמידע

יחסי ציבור וכתבות במדורי החדשות

מחקרים הראו שהאינטרנט נחשב בעיני הגולשים למקור מהימן ואובייקטיבי לחיפוש מידע רפואי, לעומת עיתונים וכתבי עת, שהמידע בהם מוטה בשל אינטרסים כלכליים. הגולשים צמאים לקבל תשובות לשאלות כמו אבחון ותסמינים של מחלות

צילומים והפקת כתבות וידיאו כולל ראיונות עם רופאים

תוכן וידיאו הינו פתרון מושלם לעידן הזה. בוידיאו אנו ממחישים יותר את האווירה של הקליניקה ואת האישיות של הרופא אותו אנחנו הולכים לפגוש או את אופי הטכנולוגיה הרפואית וכיצד היא פועלת

המילון הרפואי השלם בהנחיית פרופ’ רפי קרסו

לראשונה בישראל ובעולם, מדיקל אונליין מפיקה פרויקט מיוחד בהשתתפות רופאים מומחים מכל הארץ הכולל : מילון ערכים רפואיים שלם המכיל ראיונות ומידע על ניתוח, בעיה רפואית או מחלה




ליצירת קשר לחץ כאן