פעילות במדורי החדשות

אאוטבריין וטאבולה - קידום תוכן במדורי החדשות

שיווק באמצעות אאוטבריין וטאבולה  לרופאים, לחברות תרופות וחברות ציוד רפואי
בעת גלישתכם באתרים חדשותיים, אתרי צרכנות וכדומה, בוודאי נחשפתם להמלצות בסגנון: “אולי יעניין אותך גם” או “כתבות נוספות שיעניינו אותך”.

הכתבות, הסרטונים והשירותים המומלצים לכם במקרים אלה הם למעשה תוכן שבחלקו מופיע אורגני מתוך האתר שבו אתם גולשים ובחלקו תוכן שקידומו ממומן המוביל לאתר אחר. 2 חברות קידום התוכן Content Marketing המובילות בעולם הן : אאוטבריין -Outbrain וחברת טאבולה Taboola , סרגל הכתבות של חברות אלו פרוסות בכל רחבי הרשת , בישראל , ארה”ב , אירופה באתרים של גופי המדיה הגדולים : YNET, Mako , הארץ , TheMarker , כלכליסט ,ישראל היום, גלובס ועוד.
ובארה”ב ואירופה : CNN , BBC , ESPN ועוד.

הסרטון הבא ממחיש את המעבר לשיווק באמצעות תוכן

ראיון וידיאו עם ירון גלאי מנכ”ל ומייסד אאוטבריין המכנה את הפלטפורמה של אאוטבריין : Content Discovery Platform

איך אאוטבריין וטאבולה מתאימים את התכנים לגולשים באופן ממוקד :

באמצעות אלגוריתם מתוחכם המערכת מבצעת סקירה של כל אתרי הרשת, מזהה דפוסי גלישה ותחומי עניין של הגולשים ובהתאם לכך מציעה תוכן הרלוונטי לתחומי העניין של כל גולש. ישנם מספר פרמטרים עיקריים : התאמה אישית , פופלריות של התוכן , התאמת הכתבות המקודמות למילות המפתח בכתבה, תוכן חברתי ותוכן שיתופי.

קידום תוכן באמצעות שיווק ב-PUSH לעומת שיווק ב-PULL
להבדיל מגוגל ומנועי חיפוש אחרים, בהם הגולשים מחפשים תוכן או במילים אחרות רוצים למשוך מידע ואז המפרסמים בגוגל מציגים לגולש מודעות רלוונטיות למה שחיפש -שיווק ב-PUSH , פלטפורמות כגון אאוטבריין וטאבולה מאפשרות לתוכן רלוונטי להגיע אל הגולשים בדומה לשיווק בפייסבוק שהינו שיווק ב-Push – Push Marketing 

יתרונות של קידום כתבות ממומנות

חשיפה מרבית ואיכותית כחלק מיחסי הציבור של הטיפול או הרופא :  פלטפורמות כגון אאוטבריין וטאבולה מאפשרות לנו להפיץ כתבות איכותיות לקהל הגולשים במדורי החדשות, הבריאות והרפואה של האתרים הגדולים בישראל ובעולם, כגון, Ynet  דה- מרקר, סאלונה, One, Xnet, טיים אאוט ועוד. התכנים כאמור, מוצגים לקהל הרלוונטי בלבד, מה שמגדיל את הסיכוי שאותו קהל אכן יתעניין בתוכן המוצע וייכנס לקרוא את הכתבה או לצפות בסרטון.

שליטה מלאה בתקציב – קידום מאמרים וכתבות באמצעות אאוטבריין וטאבולה מאפשר לכם לקבוע בדיוק את גובה התקציב הרצוי ברמה יומית, שבועית או חודשית ואף לקבוע מכסת כניסות רצויה בכל יום. כלומר, אתם זוכים בקמפיין המשלב יחסי ציבור, מיתוג ומכירות, על בסיס המודל המשתלם של תשלום לפי הקלקה.

קידום ממוקד ויעיל – ניהול נכון ומדוד של קמפיין יוביל לאתר שלכם גולשים איכותיים, מהאתרים הגדולים ביותר בישראל ובעולם, המתעניינים במוצר או השירות שאתם מציעים.

מגוון אפשרויות-למעשה ניתן לקדם בדרך זו לא רק כתבות אלא גם סרטוני וידאו ותכנים 
נוספים.

בנוסף, ניתן לקדם תכנים חיוביים שפורסמו אודותיכם כגון ביקורות חיוביות של לקוחות או מטופלים, אזכורים חיוביים בכתבות או כל תוכן אחר שמסייע לבניית המוניטין המקצועי שלכם ו/או להגדלת החשיפה שלכם.

קידום כתבות בתחום הרפואה והפארמה

תחום הבריאות נוגע לכולנו ולכן כתבות מקצועיות ואינפורמטיביות העוסקות בתרופות, טיפולים חדשים וכד’ יכולות למשוך קהל רחב. מעבר לכך, עולם הרפואה מחולק ממילא לתחומים והתמחויות מוגדרות ולכן קל יחסית ליצור קידום ממוקד מדויק שיביא למספר רב של צפיות בכתבה.

עם זאת זהו תחום מקצועי מורכב המצריך ידע והבנה על מנת שהקידום יהיה אפקטיבי. כמו כן לחברות התרופות ישנן מגבלות רגולציה ומומלץ להיות מעודכנים לגבי הנהלים של הרוקח הראשי של משרד הבריאות , נוהל 134 ונוהל 137 .

אנחנו במדיקל אונליין מעניקים שירותי שיווק  עבור רופאים, חברות ציוד רפואי ופארמה כבר שנים רבות ולכן מציעים שירות מקצועי המבוסס על ידע מקיף הן בתחום השיווק ויחסי ציבור והן בתחום הרפואה והפארמה.