שיווק נכון ברשתות החברתיות

יתרונות השיווק בפייסבוק בתחום הרפואי

השימוש בפייסבוק ככלי שיווקי בתחום הרפואי ולמטרות תקשורת בין רופא למטופל, נחשב לעתים כלא ראוי. תפיסה זו הולכת ומשתנה, כיוון שהיום, עיקר החיבור בין הרופא למטופליו מתרחש במדורי החדשות באינטרנט, במנועי החיפוש והמידע ובראשם גוגל, ברשתות החברתיות ובראשן פייסבוק. למעלה מ-4 מיליון ישראלים משתמשים בפייסבוק, מתוכם 3 מיליון גולשים בו מדי יום. זהו פוטנציאל עצום של מטופלים ולקוחות עבור רופאים, חברות בתחום הציוד הרפואי והתרופות.

מדוע כדאי לרופאים וחברות בתחום הרפואי לשווק בפייסבוק?

  • פניה ממוקדת לקהל יעד רלוונטי – בעוד שבגוגל הגולשים מחפשים מוצר או שירות לפי מילות מפתח, בפייסבוק המודעה מוצגת בפניהם משום שהיא רלוונטית עבורם. למשל, אדם הצורך תרופה מסוימת באופן קבוע ונתקל בזמן הגלישה בפייסבוק במודעה המפרסמת את התרופה בהנחה, סביר להניח שיקליק על המודעה לקבלת פרטים נוספים ואולי אף ירכוש את התרופה מיידית.
  • חיזוק הקשר עם המטופלים– דף פייסבוק עסקי מאפשר לרופאים ליצור קשר רציף עם המטופלים באמצעות פוסטים המיידעים אותם לגבי סוגי טיפול חדשים הניתנים במרפאה, הטבות שונות, שינויים בשעות הקבלה וכד'.
  • ביסוס המוניטין – באמצעות פוסטים בפייסבוק הכוללים: סרטונים עם מידע רפואי בעל ערך, קישורים למאמרים מקצועיים ומחקרים חדישים, הודעות של הרופא על קבלת תפקידים, זכייה בפרסים והשתתפות בכנסים. הפוסטים ממתגים את הרופאים והחברות בתחום הבריאות כמומחים בתחומם ומחזקים את האמון של המטופלים והלקוחות במקצועיות והיכולת שלהם.
  • הגדלת מעגל הלקוחות – דף הפייסבוק כולל קישור לאתר של הרופא או החברה ומגדיל את התנועה אליו. אמצעי נוסף להגדלת מעגל הלקוחות הייחודי לפייסבוק הוא שמירת מיילים לרשימת תפוצה של לקוחות מתעניינים שלא בצעו פעולה רצויה, כמו הרשמה לטיפול או רכישת ציוד רפואי

פילוח קהל היעד בפייסבוק

הפרסום בפייסבוק מאפשר לבנות פרופיל של קהל יעד רלוונטי על פי: מגדר, גיל, מיקום גיאוגרפי, שפה, השכלה, תחומי עניין וסטטוס משפחתי. פילוח קהל היעד ייחודי לפייסבוק בלבד ולא ניתן לעשותו בגוגל, מדורי החדשות, Outbrain או Taboola. הפילוח מאפשר להתאים את המודעה בפייסבוק לקהל היעד, בצורה מדויקת ויעילה ביותר, החוסכת זמן וכסף.

לדוגמא, גניקולוג באזור השרון, המתמחה בטיפול בהפריה חוץ גופית (IVF) יכול לפרסם בפייסבוק כתבה אינפורמטיבית על תהליך ה- IVF ולהפנותה לקהל היעד המתאים: נשים בגילאי 27-40, המתגוררות באזור הרצליה, כ"ס, רמה"ש

במדיקל אונליין אנחנו מתמחים בשיווק בפייסבוק של רופאים, חברות ציוד רפואי ופארמה. הידע המקצועי הרב שלנו בעולם הפרסום והשיווק בתחום הבריאות, מאפשר לנו לנהל קמפיין פרסומי ממוקד ויעיל בפייסבוק עבור לקוחותינו.


אולי יעניין אותך גם
אונליין מדיקל פאנל | Online Medical Panel

אונליין מדיקל פאנל | Online Medical Panel

  אונליין מדיקל פאנל תוכנית הוידיאו החדשה לרופאים בישראל יוצאת לדרך מדיקל אונליין בשיתוף אתר e-Med בתוכנית חדשה בהשתתפות הרופאים
פעילות במדורי החדשות

פעילות במדורי החדשות

אאוטבריין וטאבולה אאוטבריין וטאבולה-קידום תוכן במדורי החדשות שיווק באמצעות אאוטבריין וטאבולה  לרופאים, לחברות תרופות וחברות ציוד רפואי בעת גלישתכם באתרים חדשותיים,
המילון הרפואי בוידאו

המילון הרפואי בוידאו

פרוייקט מיוחד של מדיקל אונליין המילון הרפואי השלם בוידיאו בהנחיית פרופ' רפי קרסו לראשונה בישראל ובעולם,מילון רפואי מצולם בוידיאו באולפני